1 784 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Plank hur högt ?
När jag kom ner till sommarstugan upptäkte jag att mina "trevliga" grannar snott min havsutsikt med berlinmursliknande plank. Planket går 90 grader ut från deras hus och ligger långt inne på deras tomt . Stugan finns i Kristandstads kommun och är kustnära. Svälja och hoppas på att det välter vid nästa storm eller hänvisa till något bra lagrum ?
Normalt sett får du väl bygga 1,8 högt och 3m ut från huset. Men kolla hur det ser ut i just din kommun.
Klicka här för att svara