Denna är kanske svår att svara på men:
Hur gör man så att bänkskivan "sticker ut" med hjälp av planeringsverktyget ?
Jag vill göra en köksö, men jag vill ha en "bardel" som man kan sitta vid och ev. flytta barstolarna under utskicket. hur gör man det med bänkskivorna ??