Puh!!

Givetvis hade jag hjälp av en grävare men att gödsla, så gräsfrön, gallra ner dem och sen köra med välten är jobbigt nog! :)

Gödslade med Hammenhögs TG Växupp och sådde med Weibulls villa classic tillslut efter mycket velande om jag skulle använda extra green eller inte. Totala gräsytan blir väl 1200kvm (tomten är på 2900kvm)

Nu till min fråga: Är det för tidigt att börja gödsla gräsmattan som vanligt i vår med tanke på att det är relativt nysått gräs??
 
Du bör nog vänta med att gödsla tills gräset kommit upp en bit, dessutom så har du ju gödslat rejält nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.