Finns det några generella regler/tumregeler för var tar in avlopp/vatten i en diskbänk?
Typ måste avlopp sitta exakt i mitten av skåpet och med ett visst avstånd från bakkant eller är det ok med fantasifulla lösningar? Jag kan enkelt justera vart jag tar in rören i djupled men nitt liv skulle bli mycket enklare om det var ok att sätta både vatten och avlopp mer åt sidan än i centrum.