Hej!
Jag har funderingar på att skaffa mig en Robomow RS612 och har sista fundering som jag inte vet om det är möjligt att lösa.
Har sett att den vanligaste lösningebn för att placera laddstationen är längs med begränssningskabeln på en raksträcka. Såg även att det finns en variant där man sätter den i ett hörn och drar iväg den en bra bit. Jag skulle vilja sätta den enligt bilden, dvs precis i ett hörn är det möjligt?
/Andreas
Jag har funderingar på att skaffa mig en Robomow RS612 och har sista fundering som jag inte vet om det är möjligt att lösa.
Har sett att den vanligaste lösningebn för att placera laddstationen är längs med begränssningskabeln på en raksträcka. Såg även att det finns en variant där man sätter den i ett hörn och drar iväg den en bra bit. Jag skulle vilja sätta den enligt bilden, dvs precis i ett hörn är det möjligt?
/Andreas
Har precis hjälp en granne att montera en robomow och det står ju att den skall ha 3 meter rakt bakom laddstationen.
Såg när den gick in för laddning , då följde den begränsnings kabeln vid sidan och när den närmade sig laddstationen så körde den så kabeln låg i mitten på maskinen för att den skulle gå rakt in för laddning.
Så förmodar att det är därför du måste ha 3 meter rakt bakom för korrigering
Såg när den gick in för laddning , då följde den begränsnings kabeln vid sidan och när den närmade sig laddstationen så körde den så kabeln låg i mitten på maskinen för att den skulle gå rakt in för laddning.
Så förmodar att det är därför du måste ha 3 meter rakt bakom för korrigering
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som det går att göra på lite olika sätt, den är inte så kinkig.
Hittat infon här!
Klicka här för att svara
