BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 116 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 116 inlägg
Håller med dig om det där är för högt upp.
Det här tycker jag är en snygg placering och det är lite högre upp än din röda prick:
Har man låga lådor, som ovan, så brukar man nog sätta knoppen mitt på och sen låta det avståndet i höjdled bestämma höjden på andra knoppar. I bilden har man ju handtag till vänster och då får man nog låta knopparna till höger sitta på samma höjd som handtaget.
Men om du tycker att det ser snyggare ut när knoppen är vid den röda pricken så ska du förstås göra så.
Det här tycker jag är en snygg placering och det är lite högre upp än din röda prick:
Har man låga lådor, som ovan, så brukar man nog sätta knoppen mitt på och sen låta det avståndet i höjdled bestämma höjden på andra knoppar. I bilden har man ju handtag till vänster och då får man nog låta knopparna till höger sitta på samma höjd som handtaget.
Men om du tycker att det ser snyggare ut när knoppen är vid den röda pricken så ska du förstås göra så.
Klicka här för att svara

