Hejsan
Jag har hittat en Tomt som jag ska köpa problemet är att det är en sluttnings tomt (sluttar uppåt från vägen sett), och jag vill lägga huset ganksa långt in på tomten från vägen. Vem bestämmer var huset får ligga på tomten? det finns plan ritning för detta tomt området nämligen. Eller får jag lägga huset precis var jag vill på tomten?
om inte vem kontaktar jag ???