Hej! Vi håller på med placering av hus + garage på vår 1000 kvm stora tomt. Har ni några synpunkter på denna placering av hus + garage? Det är 1 meter från tomtgräns till garage och 3 meter mellan garage och hus. Hur ser placeringen ut på tomten? Vilken vinkel ska vi ställa huset? Är det konstigt att husets långsida inte går i linje med tomtgränsen samt i linje med hur grannen placerat sitt hus? Vi vill utnyttja främst baksidan av tomten då söder är mot baksidan. OBS! Lägg även märke till två gatulyktstolpar som står precis framför tomten i tomtgräns som försvårar placeringen av hus + garage.

Mvh
 
  • Tomtplan med måttangivelser som visar placeringsförslag för hus och garage med avstånd till tomtgräns och gatulyktor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.