Hej!
Vi har tänkt att ha ett hörnbadkar i vårat hus men nu funderar vi på om vi ska ha det på första våning eller på övervåningen? Badrummen är lika stora. Någon som har erfarenhet kanske.... :) :)
 
My god, mitt badkar är berömt! ;D

Tänk på dörrbredden också, in i huset och in i badrummet.

Ta reda på hur mycket belastning golvet på övervåningen tål också. Ett fyllt hörnbadkar väger lätt 300 kg eller mera, beror på storleken.

Ta reda på hur mycket varmvatten varmvattenberedaren
klarar av att producera, ett stort badkar kan lätt
suga i sig allt varmvatten och lite till och ljummet vatten
blir ingen badanka glad av.

/ama

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.