1 153 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Pilen för förflyttning till trådslut
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Det har dykt upp en stor pil i inläggen som tar en till slutet av tråden. Som det är nu dominerar den mycket och döljer en del av inlägget. Eftersom det väl knappast är något som alla kommer att trycka på väldigt ofta kan den kanske i stället få vara halva storleken och finnas i högerkanten av inlägget?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag saknar den pilen! Men om den vore lite mindre vore det naturligtvis helt OK.
Om man t.ex får en notis att någon gillat mitt inlägg går man in och kollar vad det var.
Men sedan vore det bra att enkelt kunna ta sig till slutet av diskussionen.
Om man t.ex får en notis att någon gillat mitt inlägg går man in och kollar vad det var.
Men sedan vore det bra att enkelt kunna ta sig till slutet av diskussionen.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Om du klickar på skiftnyckeln som nu har dykt upp i stället i långa trådar (och alltid ovanför trådstarten) så kan du i rutan som då kommer upp välja att gå till sista inlägget (bland annat).KnockOnWood skrev:
Klicka här för att svara
