BirgitS
Det har dykt upp en stor pil i inläggen som tar en till slutet av tråden. Som det är nu dominerar den mycket och döljer en del av inlägget. Eftersom det väl knappast är något som alla kommer att trycka på väldigt ofta kan den kanske i stället få vara halva storleken och finnas i högerkanten av inlägget?
 
  • Gilla
ToRy och 1 till
  • Laddar…
Jag saknar den pilen! Men om den vore lite mindre vore det naturligtvis helt OK.
Om man t.ex får en notis att någon gillat mitt inlägg går man in och kollar vad det var.
Men sedan vore det bra att enkelt kunna ta sig till slutet av diskussionen.
 
  • Älska
kest
  • Laddar…
BirgitS
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Jag saknar den pilen! Men om den vore lite mindre vore det naturligtvis helt OK.
Om man t.ex får en notis att någon gillat mitt inlägg går man in och kollar vad det var.
Men sedan vore det bra att enkelt kunna ta sig till slutet av diskussionen.
Om du klickar på skiftnyckeln som nu har dykt upp i stället i långa trådar (och alltid ovanför trådstarten) så kan du i rutan som då kommer upp välja att gå till sista inlägget (bland annat).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.