Hej, undrar om någon har tips på hur man färgar betong svart. Eller iallafall mörkt.
Jag testa med bensvart pigment och expanderbetong. pigment ca 5% av blandningen. Det blev knappt någon skillnad mot orginal färgen.

Hur kan jag få den mörkaste tänkbara skivan? Skall bli en bänkskiva.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.