Hej, undrar om någon har tips på hur man färgar betong svart. Eller iallafall mörkt.
Jag testa med bensvart pigment och expanderbetong. pigment ca 5% av blandningen. Det blev knappt någon skillnad mot orginal färgen.
Hur kan jag få den mörkaste tänkbara skivan? Skall bli en bänkskiva.