11 066 läst ·
20 svar
11k läst
20 svar
Pfizer-vaccin dos 2
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Fick första dosen av Pfizer 14/4 och den andra 25/5.
Inga efterverkningar, kände inte ens när nålen gick in i armen.
Och mår som en (något åldrande) prins
Inga efterverkningar, kände inte ens när nålen gick in i armen.
Och mår som en (något åldrande) prins
Medlem
· Stockholms
· 1 555 inlägg
Fick andra dosen i tisdags. Onsdag eftermiddag fick jag huvudvärk och blev illamående. Även lite feber. Besvären varade ungefär ett dygn.
Första dosen var inga problem förutom lite ömt där de stuckit mig. Så det kan bli värre problem med andra dosen. Jag har flera vänner som upplevt samma sak.
Första dosen var inga problem förutom lite ömt där de stuckit mig. Så det kan bli värre problem med andra dosen. Jag har flera vänner som upplevt samma sak.
Frun fick inga biverkningar av dos 1 (Astra Zeneca) men av dos 2 (Pfizer) fick hon bra många biverkningar efter dryga 48h som höll i sig i dryga 2-3dygn. Biverkningarna var svullna lymfkörtlar (såg ut som hon hade en handboll i armhålan), feber, trött som bara den, huvudvärk.
Klicka här för att svara
