Tjenare!
Ni vill alltså mena att jag är grundlurad som har tänkt lägga maxitherm 4 ledningskulvert mellan mitt nya pannrum och huset (30 m) och köra vvc på det?
Anledningen till detta upplägg är att jag inte vill ha någor utrymmeskrävande tank inne i bostaden. Lite värmeförluster får man räkna med tycker jag, men det får ju inte bli hutlöst med värme till maskarna!
Är det nån som har koll på priser och "prestanda" på olika kulvertar, själv hänger jag inte med riktigt.
//Warlock