21 908 läst ·
197 svar
22k läst
197 svar
Per Bolund: ”Det första jag gjorde var att slänga ut oljepannan och byta till pelletspanna”
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Håller med. Problemet är 100 år har socialdemokrati. Det genomsyrar även högern efter så många år av indoktrinering. Jag tror tyvärr landet är bortom räddning.Cancerman_777 skrev:
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Och de som sitter med marxistiska och ofta kommunistiska och fascistiska v och mp... Skall vi börja räkna antal mördade av respektive falang?Fadai skrev:
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Hahaha! Du...det smittar inte. Borgarnas människosyn är katastrofal. Se bara när de straffskatt pensionärer, friskskriver på riktigt sjuka och skadade, osv. Nä du. Släpp det där högerdravlet och våga se sanningen.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
Vilken straffskatt tänker du på?Cancerman_777 skrev:
Kommande fastighetsskatten och elpriserna är väl det som dödar pensionärer
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Att sänka skatten för ALLA utom de sjuka, svagaste och äldsta. Det är att straffa. De har backat från pensionärerna nu, men under extrem tystnad.AndersMalmgren skrev:
Du kanske tycker det är rätt och ok att dina pensionerade föräldrar betalar en högre skattesats än du som arbetande. Jag tycker inte det.
Renoverare
· Stockholm
· 20 351 inlägg
haha. nej det är inte att straffa. Dock tycker jag man borde sänka skatten för alla inkl pensionärerCancerman_777 skrev:
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Men var det bättre innan när alla betalade den högre skatten?Cancerman_777 skrev:
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 880 inlägg
Det var åtminstone mindre orättvist. Jag hade gärna sett att alla betalade 0:- i skatt, att alla länder höll varandra händerna och sjöng cumbaya, att ingen behövde sjukvård, att brott inte fanns, osv, men så fungerar inte världen. Då anser jag att det är extremt osmakligt att straffskatta gamla och sjuka. De borgerligas infantila experiment funkade ju bevisligen inte eftersom de backat från särskattning och de allt vackert fick acceptera att det faktiskt finns sjuka och skadade i samhället (hör och häpna alla borgare!) eftersom den enorma majoriteten av dem sjukskrevs av läkare omedelbart igen. Så...ja, borgarna behandlar vårt land som ett jävla experiment. De vill testa sina ad hoc teorier, och går vääääldigt ofta bet då resultatet visar annat.P Pin skrev:
Att de sedan tycker det är asviktigt att kunna köpa rödtjut en söndagskväll...ja,det påvisar ju var nivån ligger bland deras anhängare.
Dom brunröda sänkte nyligen min mors garantipension med en tusing..Cancerman_777 skrev: