C
Nån som trodde att äldre fortfarande aktiva pensionerade hantverkare var annorlunda än de som inte är pensionerade? Jag trodde det i alla fall.... I Sundsvall där jag bor har vi försökt anlita dem 2 ggr.Första gången svarade de inte alls...Andra gången ringde de efter några dar o vill ha mer info o det fick de, o skulle sedan återkomma.Det gjorde dom inte. Slutsats: Betendet ändras inte för att hantverkarna blir äldre....Det är samma ....q(;^;)p Skämmes!!!
 
mmmm... de börjar bli proppmätta och feta.
Men en vacker dag är sötbrödsdagarna slut....
Då är det vår tur!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.