Hej!

Jag har byggt ut trallen i sommarstugan och har dragit dit en PEM-slang. Det ska vara utedusch, utekök och en vattenutkastare där. Min fundering är nu hur jag ska koppla ihop allt på ett enkelt och snyggt sätt?

Minns inte riktigt dimensionen på Pem-slangen jag dragit men har för mig det var 20 mm.

Har googlat mig fram till denna fördelaren, men det är mindre dimension. https://www.vvsobygg.se/fordelare-v...15-vatette-installations-produkter-16806.html

Ni som är kunniga inom ämnet, hur hade ni gjort? Vad behöver jag för prylar?

Tacksam för hjälp!
 
Okej tack! Allt är draget till en och samma plats så det ska bara kopplas ihop. Allt som är draget är ( om jag minns rätt) PEM-slang 20mm diameter. Så skulle behöva en fördelare eller annan lösning för 20mm slang.
 
Finns övergångar från PEM till gänga utv/inv tex. PEM 20 till gänga 25 , 20 , 15 , bara att välja.
 
  • Gilla
Nybyggaren_76
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.