2 067 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Pelletspannor och pelletsförråd
Hej,
jag undrar om någon kan ge mig ett tips för var man kan sälja begagnade pelletspannor (50 kW per st) och stor pelletsförråd? Utrustningen kommer med matarskruvor, motorer etc. och är för stora för enskilda hus. Men en mindre byskola, brf etc kan nog ha en glädje av allt. Välskött och allt fungerar bra. Finns det någon marknad för begagnad pelletsutrustning?
jag undrar om någon kan ge mig ett tips för var man kan sälja begagnade pelletspannor (50 kW per st) och stor pelletsförråd? Utrustningen kommer med matarskruvor, motorer etc. och är för stora för enskilda hus. Men en mindre byskola, brf etc kan nog ha en glädje av allt. Välskött och allt fungerar bra. Finns det någon marknad för begagnad pelletsutrustning?
Känner tyvärr inte till något företag som fixar det där uppe, valfri rörkrökare borde fixa det utan problem. Vad är det för status på anläggningen nu? Ska det rivas ut och ersättas med något annat eller ska det bara bort?
Vi är nu kopplat till fjärrvärme. Allt ska bort men det är ett jättejobb. En panna väger kring 600 kilo. Det går inte att fixa lätt. Pannan måste tas ut på något sätt...Öppna väggen eller taket.dof skrev:
Klicka här för att svara