6 229 läst ·
23 svar
6k läst
23 svar
pelletsforum
Sida 1 av 2
Har administratörerna på www.pellets.info gått och trillat av pinn eller? Har försökt bli medlem där i en månad helt utan någon som helst respons från admins som måste godkänna.
Han har varit admin så länge som jag har varit där i alla fall..
Det har gjorts försök att få honom att göra förändringar, men utan resultat än så länge..
Men det finns en aktiv moderator, och jag tror han finns aktiv här också (som användare).
Det har gjorts försök att få honom att göra förändringar, men utan resultat än så länge..
Men det finns en aktiv moderator, och jag tror han finns aktiv här också (som användare).
Jo, "han" finns på detta forumet också..... Tyvärr kan jag inte godkänna nya forum medlemmar på pellets.info. "Ägaren" släpper inte in någon mer. Se mitt svar på pellets.info.
Märkligt nog så har han ju också verkat helt kallsinnig till förslag att överlåta forumet till någon med mer intresse av att driva det mer aktivt..
Den stora pellets"boomen" ligger ju bakom oss i tiden, och aktiviteten på forumet är numera också på sparlåga. Dock finns det ju ett stort värde med all samlad kunskap för en nykomling eller vid driftsstörningar..
Den stora pellets"boomen" ligger ju bakom oss i tiden, och aktiviteten på forumet är numera också på sparlåga. Dock finns det ju ett stort värde med all samlad kunskap för en nykomling eller vid driftsstörningar..