P ParkaKungen #1 Medlem · 548 inlägg 10 nov 2006 13:41 ParkaKungen Medlem 548 inlägg 10 nov 2006 13:41 #1 Funderar på att installera en pelletsbrännare i min befintliga CTC Elcombipanna från -83. Kan tyvärr inget om märkena på marknaden. Någon som kan rekommendera något/några märken? Motivera även gärna era rekommendationer. Bor i Malmö.
Funderar på att installera en pelletsbrännare i min befintliga CTC Elcombipanna från -83. Kan tyvärr inget om märkena på marknaden. Någon som kan rekommendera något/några märken? Motivera även gärna era rekommendationer. Bor i Malmö.
2 2an #2 Medlem · 3 139 inlägg 10 nov 2006 16:44 2an Medlem 3 139 inlägg 10 nov 2006 16:44 #2 Med dagens osäkerhet ang prisutveklingen på pellets skulle jag satsa på en ariterm (thermia) farmjet då den klara både träpellets o spannmål.. http://www.ariterm.fi/pdf_swe/ARIMAX_Farmjet_havrebr[a]nnare.pdf
Med dagens osäkerhet ang prisutveklingen på pellets skulle jag satsa på en ariterm (thermia) farmjet då den klara både träpellets o spannmål.. http://www.ariterm.fi/pdf_swe/ARIMAX_Farmjet_havrebr[a]nnare.pdf
S sjalvdrag #3 Medlem · 132 inlägg 10 nov 2006 23:51 sjalvdrag Medlem 132 inlägg 10 nov 2006 23:51 #3 Har en KMP-brännare PX21 i våran ctc elkombi -85, det fungerar utmärkt.