Funderar på att installera en pelletsbrännare i min befintliga CTC Elcombipanna från -83.
Kan tyvärr inget om märkena på marknaden. Någon som kan rekommendera något/några märken?
Motivera även gärna era rekommendationer.
Bor i Malmö.
 
Har en KMP-brännare PX21 i våran ctc elkombi -85, det fungerar utmärkt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.