I icehill #1 Medlem · 8 inlägg 8 jun 2017 20:27 icehill Medlem 8 inlägg 8 jun 2017 20:27 #1 Jag har en Janfire flex a brännare som gnisslar när doseringsskruven matar in pellets i brännkoppen. Vad kan man göra åt detta.?
Jag har en Janfire flex a brännare som gnisslar när doseringsskruven matar in pellets i brännkoppen. Vad kan man göra åt detta.?
D DrMussla #2 Medlem · 79 inlägg 8 jun 2017 20:39 DrMussla Medlem 79 inlägg 8 jun 2017 20:39 #2 I icehill skrev: Jag har en Janfire flex a brännare som gnisslar när doseringsskruven matar in pellets i brännkoppen. Vad kan man göra åt detta.? Det sitter ett lager i bakkant doseringsskruven som brukar bli dåligt. Vanligt tätat lager som finns att köpa lite här och var. Kolla så det är okej.
I icehill skrev: Jag har en Janfire flex a brännare som gnisslar när doseringsskruven matar in pellets i brännkoppen. Vad kan man göra åt detta.? Det sitter ett lager i bakkant doseringsskruven som brukar bli dåligt. Vanligt tätat lager som finns att köpa lite här och var. Kolla så det är okej.
kulle #3 Medlem · skåne · 2 182 inlägg 9 jun 2017 06:16 kulle Medlem skåne 2 182 inlägg 9 jun 2017 06:16 #3 Här hittar du reservdelar http://www.eldkraft.se/kategori/Pelletsbrnnare-JANFIRE-Reservdelar-FlexA