Hej!
Jag är mitt uppe i installationen av ett PC1864.
Efter att ha ägnat ett antal timmar knappandes för att få in en hyfsad plattform att starta på såg jag att man kan köpa en IP-sändare TL150.
Det står att man via ett webgränssnitt kan programmera centralen.
Någon som vet om detta fungerar som en ersättare till alla de koder man anger i knappsatsen?
Innebär det också att man kan fjärrstyra larmet via TCP/IP och detta gränssnitt?
Hoppas någon testat eller i alla fall vet funktionen på denna.
Mvh Anders