20 871 läst ·
21 svar
21k läst
21 svar
Pax Calima badrumsfläkt snurrar bara ett par sekunder.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Att styra fläkten med appen var roligt första toabesöket, men sen blev det "set and forget" för min del.
J JeffBeck skrev:
JanneJanne123 skrev:
Har en ny Pax 50 fläkt med appen. Appen funkar och basinställningen är ställd på 45% men trots det så snurrar inte fläkten. Går jag in för att ändra inställningen på fläkten så startar den men den slutar så fort man lämnar inställningsläget. Sensorerna står som aktiva men fläkten aktiveras inte av ljus heller. Har provar att stänga av/på den, tagit bort den från appen och lagt till den igen, men inget funkar.
Första gången fick jag en fråga om den skulle flytta varm luft, jag valde då "ja" men insåg det var ju fel läge. Tog bort den från appen och la till den igen och då visas de vanliga inställningarna, frågan om varmluft kommer aldrig upp igen så jag tror den har fastnat på det på något sätt.
Kan man helt återställa fläkten på något sätt?
Första gången fick jag en fråga om den skulle flytta varm luft, jag valde då "ja" men insåg det var ju fel läge. Tog bort den från appen och la till den igen och då visas de vanliga inställningarna, frågan om varmluft kommer aldrig upp igen så jag tror den har fastnat på det på något sätt.
Kan man helt återställa fläkten på något sätt?
Återställa löste problemet 😀
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden