Jag har en PAX230 liggande som jag tänkte sätta in i badrummet i gäststugan. Egentligen är det väl PAX231 man skall ha vid montage i yttervägg, men jag funderar på om man inte kan använda PAX230 ändå - nu när jag ändå har en..
Jag tänker såhär infrån sett.. PAX -> genomföringsrör -> ytterväggsgaller med kallrasskydd..
Rätt tänkt, fel tänkt, eller inte tänkt alls ..??