7 961 läst ·
3 svar
8k läst
3 svar
Passbitar till IKEA-kök
Fick ett kök hemlevererat och naturligtvis fattades det saker; tre st passbitar.
De fanns med på ritningen men inte i distributionslistan såg jag nu. Nån som varit med om det och kan förklara hur det kan ha gått fel?
De fanns med på ritningen men inte i distributionslistan såg jag nu. Nån som varit med om det och kan förklara hur det kan ha gått fel?
Aha. Har inte hunnit packa upp samtliga grejer men fick en del täcksidor. Är det så att de tänkt jag ska såga ut det själv? Kan inte minnas säljaren nämnde detta men det kanske stämmer då.
En till fråga, lite OT;
varför får man benen av plast? Både ugnen och mikron känns blytunga. Kommer det verkligen bära upp vikten, skåp + vitvaror?
En till fråga, lite OT;
varför får man benen av plast? Både ugnen och mikron känns blytunga. Kommer det verkligen bära upp vikten, skåp + vitvaror?
Du fick väl plastben för att du beställde det ?
Alla tillverkare jag känner till har plastben i sitt sortiment. De används när man sätter en sockel framför.
Plast är starkt, formstabilt, fukttåligt , ekonomiskt och helt enkelt svårt att överträffa i väldigt många situationer.
Det håller, var lugn.
Mvh
Alla tillverkare jag känner till har plastben i sitt sortiment. De används när man sätter en sockel framför.
Plast är starkt, formstabilt, fukttåligt , ekonomiskt och helt enkelt svårt att överträffa i väldigt många situationer.
Det håller, var lugn.
Mvh
Klicka här för att svara