Partytält 3×6 meter som vi använt som skydd mot både sol och lite regn medan vi målat panelbrädor innan de åkte upp på fasaden. Utan detta hade vi storknat i de senaste veckornas sol och det har hjälpt mot småregn när det har behövts. (För stort regn har vi haft pressenningar, då partytält är lite glesa...)
Det har fått lite färg på väggarna och har ett par skavanker men funkar finfint.

Självklart kan du även använda det för party (taklagsfest?) om dina estetiska krav inte är så höga...

Tältet kommer från Rusta och inköpspris var tusen spänn. Det blir ditt för 500 pix.