1 693 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Partner trädgårdstraktor rengörning
Hej!
Tänkte byta knivar och rengöra undergräsklipparaggregat så allt är så gott som färdigt till nästa år men läst lite olika vilket håll man vänder grässklipparen.
Tändstift sitter längst fram, ska man lyfta hela maskinen rakt upp då?
Med vänliga hälsningar!
(Missade trädgårdsmaskiner i forum så admin får flytta om det behövs)
Tänkte byta knivar och rengöra undergräsklipparaggregat så allt är så gott som färdigt till nästa år men läst lite olika vilket håll man vänder grässklipparen.
Tändstift sitter längst fram, ska man lyfta hela maskinen rakt upp då?
Med vänliga hälsningar!
(Missade trädgårdsmaskiner i forum så admin får flytta om det behövs)
Du kan montera dit gardena kopplingar som Hva kallade dem för 1/2 vattenslangsanslutning..J Jimmy Nilsson2 skrev:
Bara koppla på vattnet och starta aggregatet..
Så blir det rent.
Annars så lyfter du rakt upp så tändstiftet är högst upp..
Klicka här för att svara