P
Alfredo Alfredo skrev:
Nära nog för att en rejäl bilbrand ska förgylla kvällen med lite mysigt sken i strömlösa Skäggetorp.
Det är i Malung det kan bli en rejäl brasa har hört att elbilarna ansamlas i stora hjordar vissa årstider, kan det vara sekten med Muskovits som ledare tro?

• Haha
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nära nog för att en rejäl bilbrand ska förgylla kvällen med lite mysigt sken i strömlösa Skäggetorp.
Påstår du att invånarna i nogozon4 framöver ska behöva åka förbränningsmotordrivet till Kolmården?

Rejäl skrev:
elbilarna ansamlas i stora hjordar vissa årstider
Är det vid brunsten? Bränner honorna upp hanarna efteråt? I Ryd???

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Är det vid brunsten? Bränner honorna upp hanarna efteråt? I Ryd???
Har för mig att dom äter upp hanarna under akten men har inte upplevt detta!

F fribygg skrev:
Påstår du att invånarna i nogozon4 framöver ska behöva åka förbränningsmotordrivet till Kolmården?
De kan knata över till zoot i Tornby. Helst en lördag efter lön. Och kanske bränna en bil i Ryd senare på dagen. Behöver de verkligen mer förlustelser?

Rejäl skrev:
under akten men har inte upplevt detta
Inget att skämmas för! Det är väldigt individuellt när man har sin sexdebut. Din tid kommer ska du se.

• Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Inget att skämmas för! Det är väldigt individuellt när man har sin sexdebut. Din tid kommer ska du se.
Akta dig för Dumpen, Patrik är på jakt!!!

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Akta dig för Dumpen
Varför då. Tar en typ dagligen. Är det dumpt?

Rejäl skrev:
Patrik är på jakt!!!
På vad? En gravid brinnande Tesla?

P
Alfredo Alfredo skrev:
Varför då. Tar en typ dagligen. Är det dumpt?
Ja om du dumpar på minderåriga så kommer Patricia..

Alfredo Alfredo skrev:
På vad? En gravid brinnande Tesla?
Gamla gubbar!!

Rejäl skrev:
så kommer Patricia
Trevligt för henne! Trodde för övrigt att det skrället hade sjunkit för länge sen. Hon såg rätt sliten ut sist vi var i henne och det är ändå många år sedan.

• Wow
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Trevligt för henne! Trodde för övrigt att det skrället hade sjunkit för länge sen. Hon såg rätt sliten ut sist vi var i henne och det är ändå många år sedan.
Patricia är Patrik när hen har långt hår, tack för att du delar din sexuella läggning för hela BH!

• Haha
mikethebik
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Helst en lördag efter lön.
Enl obekäftad hörsägen har de flesta Skäggetorpsbor numera ingen lön.. förr hade de flesta vuxna jobb, pengar på fickan, drömmar om en volvo 142a och en bilsemester till Öland . Jag påstår inte att det var bättre då men det kan ha nog varit det trots att ingen hade elbil och de flesta stannade och tankade, tog en korv eller en glass redan efter 10-20 mil.
Rejäl skrev:
Det är i Malung det kan bli en rejäl brasa har hört att elbilarna ansamlas i stora hjordar vissa årstider, kan det vara sekten med Muskovits som ledare tro?
Får man elda i Malung?

• Wow
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Får man elda i Malung?
Antar det! Allt är väl Muskovits plan för att sälja fler bilar!!

Rejäl skrev:
Vi tar dessutom inte 50kr/min då det kan låta dyrt så därav bara 49.90kr/min!
Jag tror det är bättre att satsa på de som är beredda att betala dyrt.

Rejäl skrev:
Patricia är Patrik när hen har långt hår,
Hur full är du? Patricia är en gammal skorv på Söder som jag trodde sjunkit för länge sen.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.