819 985 läst ·
30 337 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag tror nog att du är en nog så god lipsill, troligtvis kan man som hemmapularare lyckas minst lika bra som de som tar betalt oavsett om det gäller snickeri, el,vvs,vent,måleri och gråt.Alfredo skrev:
Kanske går det åt mer tid för oss amatörer? Kostar gråtandet en femtiolapp i minuten väljer nog många att gråta själva och ta en (eller flera?) pilsner för pengarna man sparar istället för att anlita proffs.
Ajdå jag ska till Kolmården i sommar och kanske det är en kall dag. Samt Malung. Får titta på annat då. Absoluta krav är plats för mig (200 cm), frugan, tre barn barnstolar och au-pairen. Kör mest autobahn. Får gärna klara att köra själv så jag kan vila under tiden. Prisklass som en begagnad Octavia.FredrikR skrev:
Hur är ID4? Kan man ta upp batteriet och ladda i lägenheten? Har den bättre app en Elon?
Bor i nogozon 4. Kan installera fler vägguttag om jag behöver mer effekt.
Risken är som vanligt stor för en kall dag en svensk sommar.P Pin skrev:Ajdå jag ska till Kolmården i sommar och kanske det är en kall dag. Samt Malung. Får titta på annat då. Absoluta krav är plats för mig (200 cm), frugan, tre barn barnstolar och au-pairen. Kör mest autobahn. Får gärna klara att köra själv så jag kan vila under tiden. Prisklass som en begagnad Octavia.
Hur är ID4? Kan man ta upp batteriet och ladda i lägenheten? Har den bättre app en Elon?
Bor i nogozon 4. Kan installera fler vägguttag om jag behöver mer effekt.
Fyfan.
Har du många vägguttag kan du ladda bättre.