819 446 läst ·
30 309 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Jag förstår att det var en pik, men jag tar inte åt mig!Rejäl skrev:
För oss som är insatta finns info om att JK Rowling är på gång att skriva fler Harry Potter-böcker, och det kommer vara med en ny Bauwarts-lärare, Professor Kirschsteiger, som undervisar i Defense Against The Elf-Arts. Kommer bli episkt! Tolkien kan slänga sig i väggen en gång för alla!
Tror att vissa inte någonsin kommer att förstå😢SågspånPappspikEternit skrev:
Jag förstår att det var en pik, men jag tar inte åt mig!
För oss som är insatta finns info om att JK Rowling är på gång att skriva fler Harry Potter-böcker, och det kommer vara med en ny Bauwarts-lärare, Professor Kirschsteiger, som undervisar i Defense Against The Elf-Arts. Kommer bli episkt! Tolkien kan slänga sig i väggen en gång för alla!
Det finns gränser för vad man kan säga. Jk Rowling har ju bara kopierat raser som Tolkien uppfunnit. Visserligen har hon väl lyckats krafsa ihop några barnboksäventyr med dom som underligt nog blivit populäraSågspånPappspikEternit skrev:
Jag förstår att det var en pik, men jag tar inte åt mig!