N
Rejäl skrev:
Hur
Hur många gånger ska ja förklara det. Ta bort gamla däcket montera sedan det nya

P
N Niq skrev:
Hur många gånger ska ja förklara det. Ta bort gamla däcket montera sedan det nya
Du har uppenbarligen inte tittat och läst mitt inlägg🥲

N
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, huga, på Familjeliv törs man ju inte vara! (Eller om jag blev bannad, kommer inte ihåg redigt...) Men jag glädjer mig å @fribygg :s vägnar, att han fritt får lufta sina preferenser där.

Vad gäller Flashback har jag bildbevis:
[bild]
Varför har du skrivit om byggahus på Flashback ❓

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Men hur får vi loss däcket när bilen är upphissad och sedan ska ju ett nytt dit?
Det ordnar sig! Jag tar med några rullar allfix (kallas även tabort) så får vi nog loss det!

Tre rullar plasttäckt kabel i olika färger: gul, vit och grön, på ett bord utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Ledsen
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tar med några rullar allfix (kallas även tabort) så får vi nog loss det!
Karo och jag tittade förbi men du var inte hemma. Hur som helst la jag på lite allfix för att få loss däcket. Jag tror allt gick bra men jag vet inte riktigt vart bilen tog vägen men du kanske kan hitta den.

Flygfoto av en stor meteoritkrater i ett ökenlandskap med byggnader nära kraterkanten.
Skapa konto

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Karo och jag tittade förbi men du var inte hemma. Hur som helst la jag på lite allfix för att få loss däcket. Jag tror allt gick bra men jag vet inte riktigt vart bilen tog vägen men du kanske kan hitta den.

[bild]
Hur många burkar har du brukat då du svarar dig själv🤷🤔

Rejäl skrev:
Hur många burkar har du brukat då du svarar dig själv🤷🤔
14 åt gången och det vet du mycket väl!

P
Alfredo Alfredo skrev:
14 åt gången och det vet du mycket väl!
Hur många gånger idag?

Rejäl skrev:
Hur många gånger idag?
Hur ska jag veta det? 🤔 När 14 är slut hämtar man 14 nya. 👍 Jag förstår nog inte riktigt frågan... 🙄 Hittade du bilen?

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Hur ska jag veta det? 🤔 När 14 är slut hämtar man 14 nya. 👍 Jag förstår nog inte riktigt frågan... 🙄 Hittade du bilen?
Ja den står kvar utan någon hjälp, det är någ lite så som Sågspånet menade i sitt inlägg..

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N
Jag tänkte att vi måste se till så att dagens barn blir indoktrinerade på samma vis som vi i min ålder tydligen blev av professor Balthazar,John blund och Bamse. Vad ska vi visa för barnen idag. Jag tänkte att orginal Blade runner kanske är bra och Alien 1-3. Kom med mera förslag

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag tänkte att vi måste se till så att dagens barn blir indoktrinerade på samma vis som vi i min ålder tydligen blev av professor Balthazar,John blund och Bamse. Vad ska vi visa för barnen idag. Jag tänkte att orginal Blade runner kanske är bra och Alien 1-3. Kom med mera förslag
Mitt förslag är Balthazar, John Blund och Bamse. Samt vilse i pannkakan. På julafton kan vi lätta på reglerna.

• Älska
  • Wow
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Motorsågsmassakern givetvis! Motorsågsmassakern!

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Motorsågsmassakern givetvis! Motorsågsmassakern!
Och exorcisten

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
P
Det är ju fredag:

• Filmomslag för "Friday the 13th", med en kniv och texten "They were warned. They are doomed. And on Friday the 13th, nothing will save them.
    Skapa konto
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.