A
F fribygg skrev:
Det är nog riktigt att vissa anser att män som du är åsnor, men att nån anser dig vara en åsna betyder ju inte att alla kvinnor tycker det.

Har du alla hästar hemma?

Hörsägen
Alltså tillhör du getgänget😂

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är hästarna hemma om de ligger i frysen? Och vilken sås passar bäst? Frågar åt min hästtokiga dotter?
Det är på bukefalos du får bäst svar!

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det är på bukefalos du får bäst svar!
Kan inte du fråga åt min dotter. Jag vågar inte. Är rädd att de skickar en kaninkokerska efter mig och vill inte riskera mina älskade katter.

• Wow
  • Gilla
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan inte du fråga åt min dotter. Jag vågar inte. Är rädd att de skickar en kaninkokerska efter mig och vill inte riskera mina älskade katter.
Bärra och Rasmus ska ingenstans heller! ☝️

Nissens frågar nog. 😻

• Älska
  • Haha
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nissens frågar nog.
Då ligger fyra katter risigt till. 😱 Jag går på ICA och ber om vanlig hästsås. Känns säkrast att inte blanda in @Nissens. Dotra får vara glad att Brunte återanvänds även om inte såsen blir perfekt.

• Älska
  • Gilla
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Då ligger fyra katter risigt till. 😱 Jag går på ICA och ber om vanlig hästsås. Känns säkrast att inte blanda in @Nissens. Dotra får vara glad att Brunte återanvänds även om inte såsen blir perfekt.
Står hästsåsen nära köpebean i kyldisken?

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Står hästsåsen nära köpebean i kyldisken?
Tror det. Eller i dunk dunkar på trädgårdsavdelningen. Lite osäker.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Räknas man som get om man har getskägg. ❓

Gäller det kvinnliga bögar också❓
Det är 2024 nu, du får definiera dig som get eller kvinnlig bög hur mycket du vill. Både get och kvinnlig bög funkar oxå!

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Har du alla hästar hemma?
Nej, jag är lakto-hippo-vegetarian. Det betyder att jag dricker mjölk, men inte äter hästkött.

Alfredo Alfredo skrev:
Då ligger fyra katter risigt till....Dotra får vara glad att Brunte återanvänds även om inte såsen blir perfekt.
Du hann först till hästkraken, alltså? Fast du har 4 katter? Jag har bara en katt, men jag har också läst vad @Nissens skrivit om hur katter slaktar miljontals fåglar om året (var det 17 miljoner?), och jag har faktiskt inte vågat skaffa häst - för jag menar, är katter såna mördarmaskiner att de kan ha ihjäl 17 miljoner småfåglar om året - så borde det ju slinka ner en och annan häst emellanåt också! Åtminstone någon Shetlandsponny eller så. Iallafall om man har en så tuff kisse som jag har ❤️.

• Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Nissens
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Du hann först till hästkraken, alltså? Fast du har 4 katter? Jag har bara en katt, men jag har också läst vad @Nissens skrivit om hur katter slaktar miljontals fåglar om året (var det 17 miljoner?), och jag har faktiskt inte vågat skaffa häst - för jag menar, är katter såna mördarmaskiner att de kan ha ihjäl 17 miljoner småfåglar om året - så borde det ju slinka ner en och annan häst emellanåt också! Åtminstone någon Shetlandsponny eller så. Iallafall om man har en så tuff kisse som jag har ❤️.
Ja, men nu har vi äntligen fått lite hjälp. Såg på nyheterna idag att 10 katter försvunnit i spåren efter vargen som dykt upp i ett samhälle. Detta kan vara räddningen för småfåglarna!

Inför mer vargar i samhällena! 😊😊

• Wow
  • Arg
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Ja, men nu har vi äntligen fått lite hjälp. Såg på nyheterna idag att 10 katter försvunnit i spåren efter vargen som dykt upp i ett samhälle. Detta kan vara räddningen för småfåglarna!

Inför mer vargar i samhällena! 😊😊
En och annan människa har strukit med där vargen dragit fram

Just sayin.. ☝️

• Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Att vissa alltid ska krångla till det. Man köper en öl som passar bra till det kött man vill tillreda. Tex Häst,ekorre,kanin,katt,undulat,orm eller vad man nu för stunden är sugen på. Först marinerar man köttet i ölen sedan värmer man upp ölen men den får inte bli varmare än 76 grader och sedan serverar man den som sås. Snabbt o enkelt.

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
sedan värmer man upp ölen
Du är inte värdig att skriva i denna tråd. 👎

Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
En och annan människa har strukit med där vargen dragit fram

Just sayin.. ☝️
Nej, det har inte hänt. Gamla skrönor…

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.