S
Alfredo Alfredo skrev:
Då har man problem, riktiga problem!
A anis16 skrev:
Skärpning, Håkan Hellström får endast diskuteras i Håkan Hellströms-tråden....
Ligger inte den i Skräp?

• Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Jag snubblade i trappen när jag bar på en gitarr och några gamla cymbaler. Råkade dra med mig några ostämda mandoliner i fallet och landade på katten. Grannen knackade på och undrade varför jag lyssnade på Håkan Hellström. Han blev kränkt såklart men vi redde ut missförståndet.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
John Carlson och 7 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Jag snubblade i trappen när jag bar på en gitarr och några gamla cymbaler. Råkade dra med mig några ostämda mandoliner i fallet och landade på katten. Grannen knackade på och undrade varför jag lyssnade på Håkan Hellström. Han blev kränkt såklart men vi redde ut missförståndet.
Det är alltid jobbigt när det händer. Jag brukar dela 14 långburk med grannen och sedan lyssnar vi tillsammans på vad jag tror är Håkan Hellström.

• Haha
skogaliten
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Det är alltid jobbigt när det händer. Jag brukar dela 14 långburk med grannen och sedan lyssnar vi tillsammans på vad jag tror är Håkan Hellström.
Det är fel, minst 14 långburk per person krävs om man ska lyssna på HH

• Gilla
antett och 3 till
  • Laddar…
Är det svårare att backa på valfri person, exempelvis HH, med obromsat släp än bromsat släp i backe? Alla vet att det är svårt att backa med släp så man kanske kan komma undan lättare med det som en "olycka" tänkte jag.

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det är fel, minst 14 långburk per person krävs om man ska lyssna på HH
Socialstyrelsen minskar antal standardglas i nya alkoholrekomendationerna. Det kommer bli svårt att komma överens med grannarna hädanefter.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Socialstyrelsen minskar antal standardglas i nya alkoholrekomendationerna. Det kommer bli svårt att komma överens med grannarna hädanefter.
De nya standardglasen kan bli större.

• Gilla
fubar
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Det behövdes väl "14 långpannor" för att våga prata med grannen?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Är det svårare att backa på valfri person, exempelvis HH, med obromsat släp än bromsat släp i backe?
Det vet jag inte, men det är lättare hänt att ett obromsat släp råkar rulla iväg om man skulle koppla bort det från dragfordonet.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
om man skulle koppla bort det från dragfordonet.
Hur menar du? Finns det släp som man kan koppla bort? Hur ska man då få hem långburkarna??? 🤔🤔🤔

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur menar du? Finns det släp som man kan koppla bort? Hur ska man då få hem långburkarna??? 🤔🤔🤔
Är burkarna korrekt säkrade enligt nya körkortsboken?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Är burkarna korrekt säkrade enligt nya körkortsboken?
Jag tycker det ser bra ut!

Mobil bar formad som fat, med kran och Deschutes Brewery-logotyp, på hjul utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
antett och 9 till
  • Laddar…
4 korthylsor (standardglas) ersätter 14 långburk?

• Wow
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
4 korthylsor (standardglas) ersätter 14 långburk?
Behöver du hjälp eller?

• Älska
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Kan man göra det så lastar kärran 4 ton.
Kärran lär inte lasta något, det är väl människor som lastar?

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.