N
Alfredo Alfredo skrev:
Tack för medkänslan! Jag är dock inte så orolig. Hon (han?) är nog bara söderöver och äter upp sig lite. Kommer nog hem lagom till kalvningen. Hon (han?) älskar småvarmt! 😎
Så ofta som Karo är försvunnen så finns det stor risk att det snart kommer någon inspektör på besök
Teckning av en trollkarl med långt skägg och spetsig hatt som håller en käpp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Så ofta som Karo är försvunnen så finns det stor risk att det snart kommer någon inspektör på besök
[bild]
Kan Karo har varit ute på vift medans tråden varit stängd då ts hittat svaret på Google och sedan inte hittat tillbaka?

• Wow
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kan Karo har varit ute på vift medans tråden varit stängd då ts hittat svaret på Google och sedan inte hittat tillbaka?
Går inte hitta svar på Google, åtminstone inte rätt svar. Bara
ordbajseri på Wikipedia med obekräftade uppgifter som vilken klåpare som helst kan kludda dit

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Sorry! Jag var ute och letade efter TS men @Troberg verkar vara borta. Mitt i letandet var jag tvungen att starta om Internet och det tog en d-a tid... Och inte nog med det, nu är Karo också borta. 😢 Någon som sett henne (honom?)?
Jag hade fullt upp med att laga internet.

• Haha
  • Gilla
fribygg och 7 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Allt med sladdar och klammer kräver certifikat, har du dessa?
Jag har själv läst skarvning A och B samt klamring A till Z vilket även omfattar hårda metoder som kräver plugg.

T Troberg skrev:
Hittade du hålet?

Alfredo Alfredo skrev:
Hittade du hålet?
Du är rörmokare, inte elektriker?

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hittade du hålet?
Nej, jag gjorde bara en ogiltig kommandorörelse och pluggade in en internetsladd i hårddisken, och sedan startade jag om modermodemet.

• Älska
  • Wow
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Du är rörmokare, inte elektriker?
Hört talas om hempuleri?

• Gilla
  • Älska
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Visst, jag har ibland men kanske inte så ofta inte rätt i sak men ni andra har inte heller rätt hela tiden. Exempelvis har ni fel varje gång ni inte håller med mig.

Om vi går tillbaka till metrisk eller imperialistisk så garderar jag med att alltid köra båda systemen samtidigt. Mycket praktiskt när man höftar till med kapning av en bräda och sedan mäter den med måttband som har båda skalorna så får man snabbt reda på om den är 2.4m eller 7'49/64".

A anis16 skrev:
Visst, jag har ibland men kanske inte så ofta inte rätt i sak men ni andra har inte heller rätt hela tiden. Exempelvis har ni fel varje gång ni inte håller med mig.

Om vi går tillbaka till metrisk eller imperialistisk så garderar jag med att alltid köra båda systemen samtidigt. Mycket praktiskt när man höftar till med kapning av en bräda och sedan mäter den med måttband som har båda skalorna så får man snabbt reda på om den är 2.4m eller 7'49/64".
Som britterna, du anammar det metriska. Tum för tum.

FredrikR FredrikR skrev:
Allt med sladdar och klammer kräver certifikat, har du dessa?
Jag har själv läst skarvning A och B samt klamring A till Z vilket även omfattar hårda metoder som kräver plugg.
A-Z är jänkarstandard. Du kan inte ha 15 tums hammarskaft mellan millimetrisk klammer.

Eller skarvar du bara och har egentligen inget cert?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
S
Troberg är återfunnen. Prisa Gud, här kommer Ahlsellrabatten…

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Pin och 4 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Prisa Gud, här kommer Ahlsellrabatten…
Ahlsell-påslaget, vännen! Påslag ska det vara! Rabatt? Inte till mina kunder, vännen...

• Haha
  • Gilla
Saelen och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.