819 352 läst ·
30 302 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Stäm grannen för " dolt fel" , oklart vem som liknar grannen. Du måste veta vad för " löst" kvinnfolk som rör sig i närheten av bostaden!?! Radikaliserade " Trumpister" eller frigjorda IS som kastat Hijab/ Burka???N Niq skrev:
Men vem är vem? Och vem liknar vem? Är någon Death/ Speed/ Trash/ etc/ etc???N Niq skrev:
För mycket oklarheter!!!
Varför är det så många kvinnor han inte vet vilka de är?
Är grannen egentligen Mormon med månggifte?
Det skulle vara något!! Jag har på ett annat forum sett påpekandet " Christian HardRock what an Oxymoron" det var musik genrer som debatterades...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 239 inlägg
Varför utsätter sig vuxna saker för sån där idioti?
Finns det ingen som säger från?
Med det sagt, glöm inte det tionde budordet:
”Du skall inte ha begär till din nästas hustru, eller hans slav eller slavinna, hans oxe eller hans åsna, hans hönshus, hans gränsförändringar, hans sänksåg eller något annat som tillhör din nästa. ”
”Du skall inte ha begär till din nästas hustru, eller hans slav eller slavinna, hans oxe eller hans åsna, hans hönshus, hans gränsförändringar, hans sänksåg eller något annat som tillhör din nästa. ”
Kanske han är sjunde sonen till sjunde sonen samt springer till kullarna och letar efter mirakelmannen. Men när det blir kväll så blir han rädd för mörkret och återvänder till sitt hem kära hem. Men det är väl samma gamla vanliga väg som det brukar gå när man är över toppen vilket ju förstås är sorgilgt men sant men inte oförlåtligt. Han kanske känner sig välkommen till sin mardröm där han känner sig som en docka som blir styrd av sin mästare eller kanske det är zombiestamp som dyker upp i drömmarens mardrömmar.S Sona2012 skrev:Men vem är vem? Och vem liknar vem? Är någon Death/ Speed/ Trash/ etc/ etc???
För mycket oklarheter!!!
Varför är det så många kvinnor han inte vet vilka de är?
Är grannen egentligen Mormon med månggifte?
Det skulle vara något!! Jag har på ett annat forum sett påpekandet " Christian HardRock what an Oxymoron" det var musik genrer som debatterades...
Att köpa av mäklaren måste vara fel, det bästa är att du bygger en ny kåk med nytt staket själv.Bananskalare skrev:
Staketet kan det vara dolt fel? En bräda har lossnat. Förvisso är staketet från början av talet det har inte blivit underhållet.på 20år
Det måste vara dolt fel.
Hur går jag vidare? Stämmer man mäklaren också tycker han borde upplyst mig om att staketet är sedan huset byggdes och kan behövas underhåll. Jag tycker han borde varit mer tydlig
Min nästa har inget för det är redan är mittS Saelen skrev:Varför utsätter sig vuxna saker för sån där idioti?
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg