N Niq skrev:
Är du säker på att det var hans syster som cyklade förbi❓ Det kanske var hans flickvän eller hans hemliga flickvän eller hans dotters flickvän. eller fruns flickvän.
Stäm grannen för " dolt fel" , oklart vem som liknar grannen. Du måste veta vad för " löst" kvinnfolk som rör sig i närheten av bostaden!?! Radikaliserade " Trumpister" eller frigjorda IS som kastat Hijab/ Burka???

N
S Sona2012 skrev:
Stäm grannen för " dolt fel" , oklart vem som liknar grannen. Du måste veta vad för " löst" kvinnfolk som rör sig i närheten av bostaden!?! Radikaliserade " Trumpister" eller frigjorda IS som kastat Hijab/ Burka???
Han visste ju redan att det var hårdrockare

N Niq skrev:
Han visste ju redan att det var hårdrockare
Men vem är vem? Och vem liknar vem? Är någon Death/ Speed/ Trash/ etc/ etc???
För mycket oklarheter!!!
Varför är det så många kvinnor han inte vet vilka de är?
Är grannen egentligen Mormon med månggifte?
Det skulle vara något!! Jag har på ett annat forum sett påpekandet " Christian HardRock what an Oxymoron" det var musik genrer som debatterades...

Bilder för fan!

Här en på IF Metall. Gillar man inte dem kan man kontakta moderaterna.
Grupp människor som bär rosa mössor, står och sitter i två rader.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
S
Varför utsätter sig vuxna saker för sån där idioti?

Finns det ingen som säger från?

Med det sagt, glöm inte det tionde budordet:
”Du skall inte ha begär till din nästas hustru, eller hans slav eller slavinna, hans oxe eller hans åsna, hans hönshus, hans gränsförändringar, hans sänksåg eller något annat som tillhör din nästa. ”

• Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
N
S Sona2012 skrev:
Men vem är vem? Och vem liknar vem? Är någon Death/ Speed/ Trash/ etc/ etc???
För mycket oklarheter!!!
Varför är det så många kvinnor han inte vet vilka de är?
Är grannen egentligen Mormon med månggifte?
Det skulle vara något!! Jag har på ett annat forum sett påpekandet " Christian HardRock what an Oxymoron" det var musik genrer som debatterades...
Kanske han är sjunde sonen till sjunde sonen samt springer till kullarna och letar efter mirakelmannen. Men när det blir kväll så blir han rädd för mörkret och återvänder till sitt hem kära hem. Men det är väl samma gamla vanliga väg som det brukar gå när man är över toppen vilket ju förstås är sorgilgt men sant men inte oförlåtligt. Han kanske känner sig välkommen till sin mardröm där han känner sig som en docka som blir styrd av sin mästare eller kanske det är zombiestamp som dyker upp i drömmarens mardrömmar.

Bananskalare Bananskalare skrev:
Staketet kan det vara dolt fel? En bräda har lossnat. Förvisso är staketet från början av talet det har inte blivit underhållet.på 20år
Det måste vara dolt fel.
Hur går jag vidare? Stämmer man mäklaren också tycker han borde upplyst mig om att staketet är sedan huset byggdes och kan behövas underhåll. Jag tycker han borde varit mer tydlig
Att köpa av mäklaren måste vara fel, det bästa är att du bygger en ny kåk med nytt staket själv.

• Gilla
4774
  • Laddar…
N
S Saelen skrev:
Varför utsätter sig vuxna saker för sån där idioti?

Finns det ingen som säger från?

Med det sagt, glöm inte det tionde budordet:
”Du skall inte ha begär till din nästas hustru, eller hans slav eller slavinna, hans oxe eller hans åsna, hans hönshus, hans gränsförändringar, hans sänksåg eller något annat som tillhör din nästa. ”
Min nästa har inget för det är redan är mitt

• Gilla
4774
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Att köpa av mäklaren måste vara fel, det bästa är att du bygger en ny kåk med nytt staket själv.
Men finns det dolt fel om jag bygget staketet själv? Så nån kan betala mig om det blir fel.för jag ska inte behöva ta ansvar för mitt eget bygge

Men finns det dolt fel om jag bygget staketet själv? Så nån kan betala mig om det blir fel.för jag ska inte behöva ta ansvar för mitt eget bygge
Helt rätt du behöver inte ta något eget ansvar.
Allt är någon annans ansvar.

Så nån kan betala mig om det blir fel.för jag ska inte behöva ta ansvar för mitt eget bygge
Har du tecknat dolda fel försäkring för dina snickerier?

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Har du tecknat dolda fel försäkring för dina snickerier?
Det ingår när du köper virket.

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det ingår när du köper virket.
Inte i det jag sågar...

N
F fribygg skrev:
Inte i det jag sågar...
Ger du ingen försäkring till dig själv❓

N Niq skrev:
Ger du ingen försäkring till dig själv❓
Det kanske är skogsägaren som har försäkringen?

• Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.