N
S Sona2012 skrev:
Tror det är valfritt, men någon kanske blir ärekränkt???
Jag som trodde det var smink man använde till ansiktsmålning 🙄

Köpte nyss en lägenhet, efter några år såg jag att dörren till skafferiet var tveksamt monterad.
Gammal sliten dörrgångjärn med skruvar som delvis sitter löst och rost.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Säljaren hävdar att firman som renoverade dörren var behöriga, men jag har inte fått se intyget.

Hur går jag vidare, jag känner mig lurad!

• Haha
  • Wow
whak och 7 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Köpte nyss en lägenhet, efter några år såg jag att dörren till skafferiet var tveksamt monterad.
[bild]

Säljaren hävdar att firman som renoverade dörren var behöriga, men jag har inte fått se intyget.

Hur köpte du lägenheten? Vi kan inte ge något svar innan vi fått reda på om ni skrev på kontraktet när det var hög eller lågvatten

• Älska
kashieda
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Hur köpte du lägenheten? Vi kan inte ge något svar innan vi fått reda på om ni skrev på kontraktet när det var hög eller lågvatten
Via en Femman annons i lokaltidningen.

Betalade kontant.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]

Vem som helst kan se att han inte har behörighet. Det ser man tydligt på att den nedre skruven inte är tillräckligt i skruvad.
Det borde du sätt när du maskerade dörren

• Gilla
  • Ledsen
  • Arg
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:

Betalade kontant.
För annonsen?

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du måste först definiera vilken sorts hårdrockare det handlar om. Det är ju lite skillnad om det är heavy,death eller if metall
Hade de varit death så borde det inte varit något problem.
Det kan förresten ha varit hans syster som cyklade förbi. De är ganska lika hon ät lite längre hår. men annars är dem lika.. Jag tror förresten att han är snaggad men annars är de lika. Hon ganska långt hår strax ovanför midjan slutar håret. Men de är ganska lika. Hon har visso rött hår han mörkbrunt. Men de är ganska lika. Förvisso tror jag hin körde bil. Jag har förvisso inte sett grannarna.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det kan förresten ha varit hans syster som cyklade förbi. De är ganska lika hon ät lite längre hår. men annars är dem lika.. Jag tror förresten att han är snaggad men annars är de lika. Hon ganska långt hår strax ovanför midjan slutar håret. Men de är ganska lika. Hon har visso rött hår han mörkbrunt. Men de är ganska lika. Förvisso tror jag hin körde bil. Jag har förvisso inte sett grannarna.
Det där verkar inte rimligt. Har du snubblat på staketet?

S
P Pin skrev:
Eller Anticimex om det är problem med wasp
Fast Anticimex var väl kängpunk?

Metallare är bra människor, jordnära med bra musiksmak… Ja förutom IF Metallare då

kashieda kashieda skrev:
Det där verkar inte rimligt. Har du snubblat på staketet?
Staketet kan det vara dolt fel? En bräda har lossnat. Förvisso är staketet från början av talet det har inte blivit underhållet.på 20år
Det måste vara dolt fel.
Hur går jag vidare? Stämmer man mäklaren också tycker han borde upplyst mig om att staketet är sedan huset byggdes och kan behövas underhåll. Jag tycker han borde varit mer tydlig

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Fast Anticimex var väl kängpunk?

Metallare är bra människor, jordnära med bra musiksmak… Ja förutom IF Metallare då
Jag har hört att anticimex ska byta namn
Det blev ingen perfekt kombo Så mu ska de heta AntiClimax istället

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Är det då man använder smink ❓
Staketet kan det vara dolt fel? En bräda har lossnat. Förvisso är staketet från början av talet det har inte blivit underhållet.på 20år
Det måste vara dolt fel.
Hur går jag vidare? Stämmer man mäklaren också tycker han borde upplyst mig om att staketet är sedan huset byggdes och kan behövas underhåll. Jag tycker han borde varit mer tydlig
Inget är Dolt fel! Skyll dig själv som inte krävde DNA prov på grannarna , var glad ifall de inte är " Mello" fanatiker.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:

Betalade kontant.
För annonsen ❓

För annonsen?
N Niq skrev:
För annonsen ❓
Doh..

För lägenheten så klart, säljaren eller om det var mäklaren betalade ju annonsen!

N
Är du säker på att det var hans syster som cyklade förbi❓ Det kanske var hans flickvän eller hans hemliga flickvän eller hans dotters flickvän. eller fruns flickvän.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.