Rejäl skrev:
Kanske killar till lite när man sitter på toan..
Men men tycker att rörinstallationen blev 👌
Har du koll på var barnens hamster befinner sig!?

• Wow
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Har du koll på var barnens hamster befinner sig!?
Nej men det borde vara dolt fel i så fall eller?
Tyckte det var väl hårigt i middagen idag🤷

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Du borde absolut höra med mäklaren.

• Ledsen
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Du borde absolut höra med mäklaren.
Om han inte är villig till kompensation, kanske han kan få testa badkaret🤓

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
Har ett litet bekymmer Elektrikern har varit snål i mitt hus tror ni det funkar med elinstallationer i kopparrören?
Jag tycker det ser ut som deluxe installationen han har ju verkligen inte snålat. Skyddsrör i koppar är inte billigt

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
S
Rejäl skrev:
Min balrog är ganska hårig men jag har märkt att han kroppstrimmar sig rätt ofta. Med en Ryobi-grästrimmer.
Jag har också märkt att avloppen i källaren ofta är igensatta och det bubblar i avloppsbrunnen ute i gatan.

Kan det vara så att föregående ägare inte har skött underhållet fram till 15 år sedan tills vi köpte? Dvs dolt fel?

• Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
S Saelen skrev:
Min balrog är ganska hårig men jag har märkt att han kroppstrimmar sig rätt ofta. Med en Ryobi-grästrimmer.
Jag har också märkt att avloppen i källaren ofta är igensatta och det bubblar i avloppsbrunnen ute i gatan.

Kan det vara så att föregående ägare inte har skött underhållet fram till 15 år sedan tills vi köpte? Dvs dolt fel?
Lösningen heter Veet!

N
S Saelen skrev:

Detta är ett fall av dåligt uppfostrad Balrog. Man uppfostrar balrogen till att bränna av sig sitt hår så slipper man sådana här problem.

Kom ihåg Morgoth övervakar
Porträtt av en karaktär med hornad krona, röda ögon, rustning, mot mörk och brandfärgad bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

P
S Saelen skrev:

💯% dolt fel för första gången i BHs historia..
Åren som har gått spelar ingen roll, säger någon annan något anna så vet hen inte vad den pratar om..

P
N Niq skrev:
Jag tycker det ser ut som deluxe installationen han har ju verkligen inte snålat. Skyddsrör i koppar är inte billigt
Han el Nisse säger sig vara smart men hur funkar det med vattnet och framför allt säkert vatten🤔

N
Rejäl skrev:
Han el Nisse säger sig vara smart men hur funkar det med vattnet och framför allt säkert vatten🤔
Det är ju säkert vatten så det kan väl inte vara farligt

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Nu ska jag berätta för den församlade menigheten att inte ens en balrog uppnår 100% perfektion och når att bränna bort borst och hår överallt.

Alltså kan alltså Veet och en grästrimmer vara en lösning på problemet. Å andra sidan skulle vit sporttejp kunna uppnå samma effekt men vid borttagande från balrogens genitalier så uppstår ljud på frekvenser som skulle krossa glas eller kanske nå ’den bruna tonen’.

Betänk att vi knappt har lyckats könsbestämma vår balrog.

Men bra, då vet vi att det till 100 är ett dolt fel och vi kan stämma skiten ur föregående ägare

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
N
S Saelen skrev:
Nu ska jag berätta för den församlade menigheten att inte ens en balrog uppnår 100% perfektion och når att bränna bort borst och hår överallt.

Alltså kan alltså Veet och en grästrimmer vara en lösning på problemet. Å andra sidan skulle vit sporttejp kunna uppnå samma effekt men vid borttagande från balrogens genitalier så uppstår ljud på frekvenser som skulle krossa glas eller kanske nå ’den bruna tonen’.

Betänk att vi knappt har lyckats könsbestämma vår balrog.

Men bra, då vet vi att det till 100 är ett dolt fel och vi kan stämma skiten ur föregående ägare
För att förtydliga dom är elddemoner så det är bara träning som behövs. Dessutom har dom en flammande rakkniv.
En tecknad demon med horn och eldsvärd framstår hotfullt i en infernaliskt glödande miljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det ser akut ut. Är det någon som har numret till 112?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Det ser akut ut. Är det någon som har numret till 112?
Det är lugnt han har aspestskydd

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.