P
N Niq skrev:
Nä det är väl ganska klargjort att Karo är en balrog. Det som är oklart är vilket kön Karo tillhör.

Vänd på sladden så du får tillbaka din el
Alltså en HEN😎

S
"Vänd på sla...' där sa du något...

Självklart är det ju så, då blir det ju likström.
På samma sätt som att det är lättare att åka från Umeå till Stockholm är tvärtom eftersom det ju går nerför hela vägen.

Jag har nu könsbestämt min balrog och skadorna har läkt. Det är en han. En riktig tjur.

Helg seger! :D

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
S Saelen skrev:
"Vänd på sla...' där sa du något...

Självklart är det ju så, då blir det ju likström.
På samma sätt som att det är lättare att åka från Umeå till Stockholm är tvärtom eftersom det ju går nerför hela vägen.

Jag har nu könsbestämt min balrog och skadorna har läkt. Det är en han. En riktig tjur.

Helg seger! :D
Du får ge några råd till Alfredo om hur man kontrollerar könet på en Balrog. Skulle det inte bara vara lättare att fråga den❓

S
Mig veterligt pratar inte balrogar såvida inte fredagsbastun och alkoholintaget har gjort att man har utvecklat delirium.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P
S Saelen skrev:
Mig veterligt pratar inte balrogar såvida inte fredagsbastun och alkoholintaget har gjort att man har utvecklat delirium.
Kan den inte mjaua?

N
S Saelen skrev:
Varför skulle dom inte kunna prata❓ Alla andra Mayor kan ju prata

S
Rejäl skrev:
Kan den inte mjaua?
En mjauande balrog.... Hördudu... tror att Attenborough skulle vara rätt intresserad...

• Gilla
  • Haha
  • Laddar…
P
S Saelen skrev:
En mjauande balrog.... Hördudu... tror att Attenborough skulle vara rätt intresserad...
Har du lyssnat efter någon gång? Nykter då givetvis😎

S
Skulle jag hantera min balrog nykter?

Skulle vara som att hantera en naken Edward Blom i ett rum täckt av såpa medan jag enbart har en Bessey-tving tillhands

• Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P
S Saelen skrev:

Skulle vara som att hantera en naken Edward Blom i ett rum täckt av såpa medan jag enbart har en Bessey-tving tillhands
Misstänkte att du inte hanterar denne nykter..
Kanske ska prova?

S Saelen skrev:

Bilder, vi behöver bilder för att kunna ge ett korrekt svar!

• Gilla
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Bilder, vi behöver bilder för att kunna ge ett korrekt svar!
Episk strid mellan elddrake och krigare med svärd och trollstav på sprucken stenbro.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Det ser inte ut att vara så lätt för Malena Ernman på bilden! Jag menar, TVÅ belryg!!! Samtidigt!
Hon bör gå med i Villasvennarnas Riksorganisation och få en timme gratis juridisk rådgivning.

• Gilla
  • Wow
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
N
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det ser inte ut att vara så lätt för Malena Ernman på bilden! Jag menar, TVÅ belryg!!! Samtidigt!
Hon bör gå med i Villasvennarnas Riksorganisation och få en timme gratis juridisk rådgivning.
Han med svärd och stav är ingen Balrog.
Vart i piff är det någon Malena med❓

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Det är ju Malena Ernman som är den långhåriga personen med staven och svärdet. Jag antar att det är någon opera av Wagner, med tanke på rekvisitan. Jag är inte helt säkra på att belryg följer manus, dock.

• Haha
  • Wow
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.