819 787 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
"Vänd på sla...' där sa du något...
Självklart är det ju så, då blir det ju likström.
På samma sätt som att det är lättare att åka från Umeå till Stockholm är tvärtom eftersom det ju går nerför hela vägen.
Jag har nu könsbestämt min balrog och skadorna har läkt. Det är en han. En riktig tjur.
Helg seger!
På samma sätt som att det är lättare att åka från Umeå till Stockholm är tvärtom eftersom det ju går nerför hela vägen.
Jag har nu könsbestämt min balrog och skadorna har läkt. Det är en han. En riktig tjur.
Helg seger!
Du får ge några råd till Alfredo om hur man kontrollerar könet på en Balrog. Skulle det inte bara vara lättare att fråga den❓S Saelen skrev:"Vänd på sla...' där sa du något...
Helg seger!![]()
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 651 inlägg
Det ser inte ut att vara så lätt för Malena Ernman på bilden! Jag menar, TVÅ belryg!!! Samtidigt!
Hon bör gå med i Villasvennarnas Riksorganisation och få en timme gratis juridisk rådgivning.
Hon bör gå med i Villasvennarnas Riksorganisation och få en timme gratis juridisk rådgivning.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 651 inlägg
Det är ju Malena Ernman som är den långhåriga personen med staven och svärdet. Jag antar att det är någon opera av Wagner, med tanke på rekvisitan. Jag är inte helt säkra på att belryg följer manus, dock.