819 787 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 2 175 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 211 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 211 inlägg
Få se nu... om nu Karo skickas hit, lite oklart vad det är för djur/sort/ras/byracka, och går i envig med min balrog så skulle jag ju kunna livesända det hela och sälja biljetter till evenemanget.
Förhoppningsvis är grannens hönshus tillräckligt robust för att stå emot törnarna men eftersom grannen snor min ström (och dessutom kör min vattenpump på mitt servitut och snor vattnet) så får fanskapet banne mig ställa upp.
Jag tror att oddsen för att min balrog skulle vinna är cirka 1,01. Det är en grinig jävel, det är den...
Förhoppningsvis är grannens hönshus tillräckligt robust för att stå emot törnarna men eftersom grannen snor min ström (och dessutom kör min vattenpump på mitt servitut och snor vattnet) så får fanskapet banne mig ställa upp.
Jag tror att oddsen för att min balrog skulle vinna är cirka 1,01. Det är en grinig jävel, det är den...
Nä det är väl ganska klargjort att Karo är en balrog. Det som är oklart är vilket kön Karo tillhör.S Saelen skrev:Få se nu... om nu Karo skickas hit, lite oklart vad det är för djur/sort/ras/byracka, och går i envig med min balrog så skulle jag ju kunna livesända det hela och sälja biljetter till evenemanget.
Vänd på sladden så du får tillbaka din el