Byggahus.se
Henningelvis Henningelvis skrev:
Och det gäller dig också:
Du måste mäta. Du kan inte bara utgå från färgerna på kablarna som kommer ut ur väggen.
Enklast är det väl att fråga frugan om färgerna passar. Svaret kommer att vara att det inte passar ihop. Bara att måla om väggen.
 
Dags att lägga bort långburken o gå och sova nu. Jag är visserligen dyslektiker men jag kan inte förstå vad du skriver. Är du också nykter dyslektiker ber jag om ursäkt men föreslår att du slår på kaffebryggaren och rättstavning. 😆
 
fubar fubar skrev:
Enklast är det väl att fråga frugan om färgerna passar. Svaret kommer att vara att det inte passar ihop.
Om det inte passar ihop så blir det ju tvärtom med fasföljden. Vet du väl!? Alla vi som har större poster Plejd-aktier brukar få deras nyhetsbrev, och där står det att det inte spelar nån roll med färger, det är liksom 2023 nu och självklart kör man TRÅDLÖST!?! Det lär ju frugan veta också, hon investerar väl också i börsens vinnare?

Tillägg: det är ju samma med bilar, de har legat i framkant på fossilsidan måste jag säga. Det är ju helt självklart trådlöst på alla mina 18 dieselbilar, jag åker ju inte runt med en milslång slangvinda bakpå bilen för att ha ständig tillgång till diesel!? Det är trådlöst som gäller! Även på elbilar. Men vänder man faserna fel på laddaren om inte den är trådlös kan man behöva backa hela vägen till jobbet. Sugigt!
 
  • Gilla
Alfredo och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tänk på att det går mer toapapper när elektrikern och hans kollegor kommer. Du behöver också baka och ordna kaffe åt dom.
Jag funderar om senap är en småkostnad dessutom? Eller tar man med det i upphandlingen för entreprenaden?
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag funderar om senap är en småkostnad dessutom? Eller tar man med det i upphandlingen för entreprenaden?
Med senap på toapappret blir det nog dyrare iaf.
 
  • Wow
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Med senap på toapappret blir det nog dyrare iaf.
Å andra sidan lär det inte gå åt så mycket, så det kanske går jämnt upp!
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Man med mössa och röd halsduk ler bredvid gran i snöigt landskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jul senap?
 
  • Ledsen
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Man i stickad tröja med pratbubbla, juldekorationer, humoristisk text, mysig inomhusmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
Saelen och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Jul senap?
Man kan inte lägga upp vad som helst för bilder. Det finns känsligt folk på internet
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Dags att lägga bort långburken o gå och sova nu. Jag är visserligen dyslektiker men jag kan inte förstå vad du skriver. Är du också nykter dyslektiker ber jag om ursäkt men föreslår att du slår på kaffebryggaren och rättstavning. 😆
Fel du behöver några långburk till för att förstå
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hej Besviken!
Jag tror det beror på senapen, försök med aioli så ska du se att allt blir bättre och du kanske blir mer förstådd.
Nej senap är bäst
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Lagerarbetare som är så gott. Blir att vintergrilla några snart. Jag har kollektivavtal så jag kan unna mig det!
 
  • Gilla
  • Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Lagerarbetare som är så gott. Blir att vintergrilla några snart. Jag har kollektivavtal så jag kan unna mig det!
Bäst du avslutar kollektivavtalet annars blir din spetznazkompetens lönehämmad och vill flytta
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
Tänkte inte på det… 😢
 
Alfredo Alfredo skrev:
Tänkte inte på det… 😢
Har du tittat på TV nu igen?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.