844 450 läst ·
32 647 svar
844k läst
32,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Här är jag igen...
Den fula ankungen, ni vet den där som effektivt tar död på trådar bara genom sin blotta uppenbarelse.
Eller är det så att allt är frid, inget att parodiera på? Till och med Bergmalm verkar vara harmonisk.
Ja?
Smiter väl ut igen lite försynt...
Den fula ankungen, ni vet den där som effektivt tar död på trådar bara genom sin blotta uppenbarelse.
Eller är det så att allt är frid, inget att parodiera på? Till och med Bergmalm verkar vara harmonisk.
Ja?
Smiter väl ut igen lite försynt...
Äntligen lite liv och fart!S Saelen skrev:
Jag undrar om jag ska betala av på det lilla, dyra lånet först eller om jag ska försöka ha kvar det så länge som möjligt och istället betala på det stora, lite billigare. Målet är att ha så många lån som möjligt.
Givetvis ska du ta nya lån för att betala av de gamla men tricket är att istället köpa sprit för pengarna. Då får du fler lån och blir dessutom full. Är man full kan man ha kul och kanske slarva bort sin väska. Då kan man ta ytterligare lån för att köpa nya kläder men istället köpa sprit även för det lånet. Fortsätter man så slutar man sketfull, med en massa lån och letandes eftter väskan på CDG.kashieda skrev:
Någon som förstår mig!Alfredo skrev:
Givetvis ska du ta nya lån för att betala av de gamla men tricket är att istället köpa sprit för pengarna. Då får du fler lån och blir dessutom full. Är man full kan man ha kul och kanske slarva bort sin väska. Då kan man ta ytterligare lån för att köpa nya kläder men istället köpa sprit även för det lånet. Fortsätter man så slutar man sketfull, med en massa lån och letandes eftter väskan på CDG.
Vilket dike vid CDG är bäst?