kashieda kashieda skrev:
Tänk på att det går att ändra sin röst på delfindagen...
Du tänker på FruNovember, antar jag?

FredrikR FredrikR skrev:
Du tänker på FruNovember, antar jag?
Tänker på? Drömmer om...

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S
Men, din stora gottenöff!

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Här är jag igen...

Den fula ankungen, ni vet den där som effektivt tar död på trådar bara genom sin blotta uppenbarelse.

Eller är det så att allt är frid, inget att parodiera på? Till och med Bergmalm verkar vara harmonisk.

Ja?

Smiter väl ut igen lite försynt...

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Här är jag igen...

Den fula ankungen, ni vet den där som effektivt tar död på trådar bara genom sin blotta uppenbarelse.

Eller är det så att allt är frid, inget att parodiera på? Till och med Bergmalm verkar vara harmonisk.

Ja?

Smiter väl ut igen lite försynt...
Äntligen lite liv och fart!

Jag undrar om jag ska betala av på det lilla, dyra lånet först eller om jag ska försöka ha kvar det så länge som möjligt och istället betala på det stora, lite billigare. Målet är att ha så många lån som möjligt.

• Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Målet är att ha så många lån som möjligt.
Givetvis ska du ta nya lån för att betala av de gamla men tricket är att istället köpa sprit för pengarna. Då får du fler lån och blir dessutom full. Är man full kan man ha kul och kanske slarva bort sin väska. Då kan man ta ytterligare lån för att köpa nya kläder men istället köpa sprit även för det lånet. Fortsätter man så slutar man sketfull, med en massa lån och letandes eftter väskan på CDG.

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Givetvis ska du ta nya lån för att betala av de gamla men tricket är att istället köpa sprit för pengarna. Då får du fler lån och blir dessutom full. Är man full kan man ha kul och kanske slarva bort sin väska. Då kan man ta ytterligare lån för att köpa nya kläder men istället köpa sprit även för det lånet. Fortsätter man så slutar man sketfull, med en massa lån och letandes eftter väskan på CDG.
Någon som förstår mig!

Vilket dike vid CDG är bäst?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vilket dike vid CDG är bäst?
Ledsen att behöva framföra det men inte ens dikena är bra på CDG. Jag rekommenderar DOH för både djungel och diken. Enda likheten med CDG är att du inte kommer att hitta väskan där heller.

Grönskande inomhusmiljö med träd och buskar, gångbro och inglasat tak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ledsen att behöva framföra det men inte ens dikena är bra på CDG. Jag rekommenderar DOH för både djungel och diken. Enda likheten med CDG är att du inte kommer att hitta väskan där heller.

[bild]
Jävla ansvarslösa grodätare!

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Äntligen lite liv och fart!

Jag undrar om jag ska betala av på det lilla, dyra lånet först eller om jag ska försöka ha kvar det så länge som möjligt och istället betala på det stora, lite billigare. Målet är att ha så många lån som möjligt.
Har du inte en årslön i spargrisen?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Har du inte en årslön i spargrisen?
Nej, varför skulle man ha så lite?

Ser jag ut som en pöbel-konsult, eller?

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Tänk om Ernst skulle dyka upp här på Byggahus...
Det vore väl inte konstigare än att rejäl, jansson69 eller ellöken skulle starta ett nytt konto och dyka upp under ny identitet?

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Givetvis ska du ta nya lån för att betala av de gamla men tricket är att istället köpa sprit för pengarna.
Sprit? Dryck i långburk i batcher om 14 gäller väl fortfarande som forumsanning?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Sprit? Dryck i långburk i batcher om 14 gäller väl fortfarande som forumsanning?
Behöver man snabbt öka sina lån får man göra undantag.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Behöver man snabbt öka sina lån får man göra undantag.
Källa på det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.