M
Alfredo Alfredo skrev:
Jag trodde inte du var en sån som slog försvarslösa. 😮😢 Jag blir verkligen besviken. 👎👎👎
En hägring är alltid en hägring😇😇😇
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
En hägring är alltid en hägring😇😇😇
Åtminstone tills du slagit ihjäl den. 🤬
 
  • Haha
Mrs November
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Åtminstone tills du slagit ihjäl den. 🤬
En hägring går inte att slå ihjäl men densamma kan locka dig in i fördärvet på många sätt. Då du äntligen kommit ikapp så går den upp i rök! Hoppsan Kerstin😇😇😇
 
  • Wow
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Då du äntligen kommit ikapp så går den upp i rök!
Nu pratar du nog om @Saelen i diket.
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Tokhudar i förebyggande syfte...
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
M Mrs November skrev:
En hägring går inte att slå ihjäl men densamma kan locka dig in i fördärvet på många sätt. Då du äntligen kommit ikapp så går den upp i rök! Hoppsan Kerstin😇😇😇
En hägring är väl ett antal hägrar som står runt sitt byte?
 
  • Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
En hägring är väl ett antal hägrar som står runt sitt byte?
Aha, du ser det så. Intressant😏
 
  • Haha
Saelen
  • Laddar…
S Saelen skrev:
En hägring är väl ett antal hägrar som står runt sitt byte?
Vi har en ornitolog ibland oss, det är bra. ☝️
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Är bra på att pippa, är det så du inseminerar?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Är bra på att pippa, är det så du inseminerar?
Om du får säga det själv ja!
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Om du får säga det själv ja!
Tänker på Riskradion:
"Nog har man hunnit hetsa ett eller ett par tusental kvinnor till ormags genom åren. Det är inte för inte de kallar mig klotiris-Krister!"
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
S
Tänk om humorn från 1985 kunde komma tillbaka...
 
  • Älska
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Tänk om humorn från 1985 kunde komma tillbaka...
Tillbaka för att roa... och kanske oroa.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
S
När Erik Blix inte var PK...

'...akta min skiva...'
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
När Erik Blix inte var PK...

'...akta min skiva...'
Imorgon ska vi fara till frankernas rike... där ska vi skövla och bränna... Blommor... vad är det här för jävla musik?!
 
  • Haha
Saelen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.