FredrikR FredrikR skrev:
Nog med kränkningar nu! ☝️
[bild]

Helst inga kräkningar...🤢
Ser ut att vara mer än 30 grader. Vinklarna på poolen alltså.
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ser ut att vara mer än 30 grader. Vinklarna på poolen alltså.
Nu när du säger det, jag tror firman hävdade att det är en rund pool...?!

Ska jag ta det med @Saelen, pooltjejen som dragit eller säljaren av huset?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Räknas inte ens mina chipstuttar lite
NEJ!
 
  • Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nu när du säger det, jag tror firman hävdade att det är en rund pool...?!

Ska jag ta det med @Saelen, pooltjejen som dragit eller säljaren av huset?
Var pooltjejen rund?
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nu när du säger det, jag tror firman hävdade att det är en rund pool...?!

Ska jag ta det med @Saelen, pooltjejen som dragit eller säljaren av huset?
Historiens största bultbräda och du försöker få in en rund plug i ett hål på 37,5 grader?
😮
 
  • Gilla
  • Älska
Saelen och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Historiens största bultbräda
Är bultbräda samma sak som vattensäng?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är bultbräda samma sak som vattensäng?
På viss dialekt även skruvbräda.
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Var pooltjejen rund?
Hon var inte rund till en början, men jag är ju rätt klipsk och kan lägga ihop 1 och 1...🫣

Som förtydligande, jag har inte bjudit på kaffe och duppa...
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hon var inte rund till en början, men jag är ju rätt klipsk och kan lägga ihop 1 och 1...🫣

Som förtydligande, jag har inte bjudit på kaffe och duppa...
Kanske flesk og duppe?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Apropå runda vinklar

IMG_0571.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Apropå runda vinklar

[bild]
Amen! 🙏
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Amen! 🙏
Amen vadå?

Har du sagt Q får du också säga Ken, enligt Barbie, pooltjejen.
 
  • Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Amen vadå?

Har du sagt Q får du också säga Ken, enligt Barbie, pooltjejen.
Q, Ken, vilka pratar du om? 🤔
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Q, Ken, vilka pratar du om? 🤔
Kashieda snackar om hämningar som ska lösas upp. Märk väl jag förespråkar inte att urinera i en pool. Men en hägring kan vi alltid slå och låta drycken vandra runt😏
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Men en hägring kan vi alltid slå
Jag trodde inte du var en sån som slog försvarslösa. 😮😢 Jag blir verkligen besviken. 👎👎👎
 
  • Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.