M
kashieda kashieda skrev:
Vafan, har du varit här och fotat?
Tyckte det var ovanligt snyggt! Klart att det var ditt😉

• Gilla
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Här behövs popcorn... Mycket... Höns gillar sånt
Stor påse med popcorn, hönsmat, på betonggolv.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Innan jag glömmer det; vita gardiner i ett hönshus är jäkligt fjolligt...

• Wow
  • Arg
  • Ledsen
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
M
Fjolligt? Ombonat kallas det😄

• Älska
kashieda
  • Laddar…
S
I en kvinnas sovrum ja, annars inte...

• Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
I en kvinnas sovrum ja, annars inte...
Jag frekventerar hellre en kvinnas sovrum så hur det är annars är irrelevant.

• Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
kan väl erkänna att det förekommer fler närhetsaktiviteter i det här hushållet med dam än vad det gör med höns. Dock inga vita gardiner

• Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor
P Pin skrev:
Spandaubrallor om jag får be.
Spandau Ballet hette dom väl.

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Äntligen! Nu har jag kvalificerat mig för senillån. Jag har även besökt DDR för förstahandsinformation om spara och slösa. Jag har tänkt mig guldkant på livet och ta ut pension och lån redan nu. Inget överdåd utan man kan säga normal standard i övre medelklassen. För att sänka OPEX tänkte jag komplettera bimmern med en enklare Tesla plaid. Sedan lite fickpengar till trophy wife och au-pair. Kanske lite extra till barnen, man vill ju alltid det bästa till dem ♥️. Reser gör vi inte så mycket, bara sommar, sportlov och jullov. Och någon weekend då och då. Så skönt att komma iväg och ladda om batterierna. Tidsperioden behöver inte vara mer än 30-40 år och räntan får gärna gömmas i lånesumman eller autogiro. Avslutningsvis kan vi väl typiskt räkna med en accelererad värdeökning på dallasvillan så det borde finnas marginaler att ta av lång tid framöver. Naturligtvis ska frun klara att bo kvar själv när jag inte finns mer. Hon är ju betydligt yngre så det kan bli några år. Vore synd om hon skulle behöva arbeta.

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Äntligen! Nu har jag kvalificerat mig för senillån. Jag har även besökt DDR för förstahandsinformation om spara och slösa. Jag har tänkt mig guldkant på livet och ta ut pension och lån redan nu. Inget överdåd utan man kan säga normal standard i övre medelklassen. För att sänka OPEX tänkte jag komplettera bimmern med en enklare Tesla plaid. Sedan lite fickpengar till trophy wife och au-pair. Kanske lite extra till barnen, man vill ju alltid det bästa till dem ♥️. Reser gör vi inte så mycket, bara sommar, sportlov och jullov. Och någon weekend då och då. Så skönt att komma iväg och ladda om batterierna. Tidsperioden behöver inte vara mer än 30-40 år och räntan får gärna gömmas i lånesumman eller autogiro. Avslutningsvis kan vi väl typiskt räkna med en accelererad värdeökning på dallasvillan så det borde finnas marginaler att ta av lång tid framöver. Naturligtvis ska frun klara att bo kvar själv när jag inte finns mer. Hon är ju betydligt yngre så det kan bli några år. Vore synd om hon skulle behöva arbeta.
Men stackars du! Har du gått och blivit senil på unga dar? Ska du flytta till senilboende om du tänkt ta senillån. Vojne, vojne😏

• Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
kan väl erkänna att det förekommer fler närhetsaktiviteter i det här hushållet med dam än vad det gör med höns. Dock inga vita gardiner
Samtyckesblankett?

• Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Samtyckesblankett?
Blanda inte languages sådär, hören Sie?!

Samtyckesfiltt heter det.

• Wow
  • Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
M
kashieda kashieda skrev:

Meh! Om du samtycker behöver du väl ingen filt att gömma dig under? Fattar inte🤔

• Haha
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:

Ni kan låtsas att ni är gifta?

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ni kan låtsas att ni är gifta?
www.mailorderbride.com var poppis på 00-talet.
Funkar säkert än idag. 🤷

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.