M Mrs November skrev:
Skiter i vinet
Fy vad äckligt! 🤮

• Ledsen
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Fy vad äckligt! 🤮
Ja, vin är inte särskilt gott! Tänk att du tyckte lika där😏

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Jag dricker rött vin just nu men ingen Alfredo i sikte. Han är kanske hos Ernst den lurken

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
Jag dricker rött vin just nu men ingen Alfredo i sikte. Han är kanske hos Ernst den lurken
Du kan inte ha läst de senaste inläggen. Alfredo har ju sagt fy vad äckligt om rödvinet. Det är klart han hellre är hos Ernst som säkert bjuder på något härligt hemkört av något slag😏

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Vad Alfredo säger kan vi ta med två nypor grovsalt...

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vad Alfredo säger kan vi ta med tvp nypor grovsalt...
En vill skita i vinet och den andre vill förstöra det med salt. Vad är det för barbarer som @FredrikR släppt in??? Banna, Banna, Banna, Banna, Banna!!!

• Älska
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
En vill skita i vinet och den andre vill förstöra det med salt. Vad är det för barbarer som @FredrikR släppt in??? Banna, Banna, Banna, Banna, Banna!!!
Vi vill bara berusa oss, tillsammans...

• Gilla
  • Älska
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
Du och jag Fredrik, Du och jag...

• Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vi vill bara berusa oss, tillsammans...
Med salt nedsketet vin? Karo och jag håller oss nog till 14 vanliga LB.

• Haha
  • Älska
Saelen och 3 till
  • Laddar…
S
Hmm, den där Karo, kan msn få låna balrogen för att blåsa bort lite snö?

• Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
SMHI har utökat sin orange varning för snö i kombination med vind till att även omfatta Stockholms stad.

Så nu kan ni fortsätta stanna inomhus och elda sur ved och dricka långburk. Skotta inte snö vad ni än gör, det bör samhället lösa åt er. Klaga i lokala Facebookgrupper och ring gatukontoret.

• Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
SMHI har utökat sin orange varning för snö i kombination med vind till att även omfatta Stockholms stad.

Så nu kan ni fortsätta stanna inomhus och elda sur ved och dricka långburk. Skotta inte snö vad ni än gör, det bör samhället lösa åt er. Klaga i lokala Facebookgrupper och ring gatukontoret.
Jag är sugen på sushi. Polisen skriver att jag inte ska ta bilen. Kan jag fakturera snuten för foodorabudet?

Tycker att den tidigare varningen för gul snö var äckligare.

• Haha
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S
Då kunde man ju zappa på fjärkan inomhus...

• Älska
  • Gilla
  • Wow
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag är sugen på sushi. Polisen skriver att jag inte ska ta bilen. Kan jag fakturera snuten för foodorabudet?

Tycker att den tidigare varningen för gul snö var äckligare.
Polisen hjälper väl till att köra ut, du betalar väl skatt?
Ring polisen eller ring kommunen, från random lokal fb-grupp, oavsett vad det gäller. ☝️

Och nej, hur gärna man än vill så blir inte snön ett dolt fel bara för att den inte fanns där i maj när boendet köptes.

• Wow
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Polisen hjälper väl till att köra ut, du betalar väl skatt?
Ring polisen eller ring kommunen, från random lokal fb-grupp, oavsett vad det gäller. ☝️

Och nej, hur gärna man än vill så blir inte snön ett dolt fel bara för att den inte fanns där i maj när boendet köptes.
Källa på det???🤔

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.