kashieda kashieda skrev:
Nytt grått hår på er, huvudfotingar!

Nu ska jag ordna bokcirkel. Ska vi börja med Fem köper sex eller Hemliga sjuan och bastuklubbens gåta?
Bra ide, är gärna med i cirkeln men deltar endast för snacksen och vinet, för nog serveras det vin?

• Älska
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
In vino veritas.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
[bild]
Ta dit en shaman istället, det för är ju direkt livsfarligt.

Hur han nån tro att Ernst drogtips är att lita på efter alla hans psykoser i tv?

• Gilla
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
Nu tittar jag ju inte på svensk TV för att behålla min mentala hälsa (nåja), men ett lätt rusk till Ernst är väl aldrig fel?

Fråga: har Ernst någon gång byggt ett hönshus, klampat runt barfota och råmat om att känna in rummet?

• Gilla
  • Älska
  • Arg
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
S
Få se nu...
Alfredo blir sur om Ernst omnämns...

Man i blå skjorta ler med texten "En fet härlig gös - då är lyckan total!" i förgrunden, samt blomster i bakgrunden.

• Haha
  • Arg
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S
Person i rutig skjorta lutar sig över staket med texten "I dag ska vi smeka upp ett kök" skrivet ovanpå bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Ledsen
  • Wow
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Text: "Den folkkäre programledaren Ernst Kirchsteiger försvinner ur rutan efter 25 års tid.
Text: "Den folkkäre programledaren Ernst Kirchsteiger försvinner ur rutan efter 25 års tid.

• Haha
  • Älska
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
S
Leende person i grå vinterjacka lutar sig mot en grön bakgrund, omgiven av grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Arg
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M
Med tanke på alla bilder på Ernst så kanske det vore bättre att starta upp en fanclub istället för att starta en bokcirkel😏

• Arg
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Now you're talking

• Arg
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Utövar du någon ny form av kbt?🤔

• Haha
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
Typ så...

Ska sitta i ring med Alfredo och sjunga Kumbaya... Eller så blir det Ouijaboard

• Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Med tanke på alla bilder på Ernst så kanske det vore bättre att starta upp en fanclub istället för att starta en bokcirkel😏
Kan vi inte bara skita i allt, träffas och halsa rötjut?

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Kan vi inte bara skita i allt, träffas och halsa rötjut?
Alltså, visst vi skiter i allt🙂 Men jag gör nog som jag brukar och Skiter i vinet också det är inte min grej liksom😏 Men annars är jag på🙃

• Wow
  • Gilla
Saelen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.