819 278 läst ·
30 290 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 239 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 239 inlägg
Nej. Konturer sågar man. Coop är en affär.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 813 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 813 inlägg
Gråa är de nog mest på vägen till svarta, dvs man har en marginellt mindre dålig dag än någon med svart tarmNötegårdsgubben skrev:
Jag vet inte vad du hanterar för paket men jag har minsann sett alla möjliga former på paket. Speciellt tröjor och annan skit som man får på jul. Bra paket är givetvis rätblocksformade och företrädesvis grågröna om jag tolkar forumet rätt. Rektangulära paket vet jag väl inte, jag bebor själv tre dimensioner och föredrar således tredimensionella paket.
Apropå herbivorer och deras tarmar så undrar jag om färgen på dem kan vara relaterad till åtgärderna du vidtar strax innan du åser sagda tarmar. Till exempel att hastigt och olustigt (för herbivoren då) möblera om andra delar av djurets anatomi med en liten bit väldigt snabbrörlig metall.
Svarta tarmar är jättedåliga. Det är också dåligt när det är hål i dem och det är brunt överallt och luktar skit. Då har både jag och tarmarnas ägare en dålig dag.Alfredo skrev:
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 813 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 813 inlägg
Fun fact för övrigt, gällande bukkirurgi. Om man fiser på operationssalen och inte erkänner att man gjorde det förlängs operationen eftersom man måste gå igenom hela tarmen för att hitta det förmodade hålet.
Jag blir ledsen över svarta tarmar. @Nötegårdsgubben gillar dem. Fundera på det ni.