Alfredo Alfredo skrev:
Man eller mus?
Är det en trickfråga…

P Pin skrev:
Är det en trickfråga…
Ja!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja!
Jag förstår. Man eller mus, det är inte längre OK att fråga om någons sexualitet. Svaret torde vara inkluderande av bägge två.

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Man som vill ha mus... Tror tyvärr att Mrs November är den enda i den här tråden som skulle komma på fråga.

Lite som att vara Greklands bästa bandylag,dock

• Wow
  • Arg
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Lite som att vara Greklands bästa bandylag,dock
Oj, oj, oj...

M
Vem nämnde mitt namn i fel sammanhang 🤔 Anmäl anmäl anmäl anmäl! En fråga bara vem anmäler jag till😏

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Vem nämnde mitt namn i fel sammanhang 🤔 Anmäl anmäl anmäl anmäl! En fråga bara vem anmäler jag till😏
Banna banna banna!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Banna banna banna!
Nu blev jag förvirrad. Ska jag banna istället för att anmäla. Tror inte att jag har rätt behörighet för det. Det behövs väl B2 för det?🤔

M Mrs November skrev:
Nu blev jag förvirrad. Ska jag banna istället för att anmäla. Tror inte att jag har rätt behörighet för det. Det behövs väl B2 för det?🤔
Följer och lägg gärna till bilder för att du ska få mer noggranna svar. ☝️

M
Behövs inte. Det finns tydligen en knapp för anmälan. Sen får dom som har rätt behörighet att banna sköta det. Jag tror det blir bäst så. Skomakare bli vid din läst var det nån som sa nån gång. Nu ska jag ut o bygga snögubbe och snölykta. Stadigt och underhållsfritt blir det🙃

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Behövs inte. Det finns tydligen en knapp för anmälan. Sen får dom som har rätt behörighet att banna sköta det. Jag tror det blir bäst så. Skomakare bli vid din läst var det nån som sa nån gång. Nu ska jag ut o bygga snögubbe och snölykta. Stadigt och underhållsfritt blir det🙃
Har du fått godkänt på bygganmälan och har startbesked i din hand?

Börja inte bruka byggnationerna innan du erhållit slutbesked, kan ta lång tid för att få besiktigat och var nog att följa kontrollplanen.

• Wow
Mrs November
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Har du fått godkänt på bygganmälan och har startbesked i din hand?

Börja inte bruka byggnationerna innan du erhållit slutbesked, kan ta lång tid för att få besiktigat och var nog att följa kontrollplanen.
Meh! Kunde du inte sagt det tidigare!? Nu är ju gubbe o lykta redan klar. Men jag får väl skicka in en rivningsanmälan till Mrs Sun. Eller vänta nu är det inte nya byggregler som inträtt. Får nog starta en tråd o få det utrett av mr Sörmland som brukar ha koll🙂

• Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
M
En helt annan fråga. Då jag skrev det förra inlägget så stod det gottetråden vid x är det därför Saelen ofta kallar folk för gottegrisar? 🤔

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
En helt annan fråga. Då jag skrev det förra inlägget så stod det gottetråden vid x är det därför Saelen ofta kallar folk för gottegrisar? 🤔
X marks the spot ☝️

• Wow
Mrs November
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.