736 905 läst ·
24 729 svar
737k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
En gång per år åker jag på Kungsgatan, Fleminggatan och Hornsgatan i Stockholm med mina dubbdäck, dels för att visa hur jävla vansinnigt det där dubbförbudspåfundet är och dels som en ritual av civil olydnad.
Det bästa var för några år sedan när Farbror Blå hade kört dit en släpvagn med skyltar mm på Kungsgatan, MED dubbdäck..
I övrigt undviker jag Stockholms stad på alla sätt om möjligt och hoppas att det byggs 200 slumpkraftverk på Södermalm. Det kan de gröna khmererna och balkongbiologerns ha dom jävlarna…
Det bästa var för några år sedan när Farbror Blå hade kört dit en släpvagn med skyltar mm på Kungsgatan, MED dubbdäck..
I övrigt undviker jag Stockholms stad på alla sätt om möjligt och hoppas att det byggs 200 slumpkraftverk på Södermalm. Det kan de gröna khmererna och balkongbiologerns ha dom jävlarna…
Har du pratat med husets höna förstår jag att du får dumheter till svar. Hönorna är oftast upptagna med att laga kycklingtacos på fredagarna så de är inte så talföra... Be att få prata med husse ska du se att det går bättre.A anis16 skrev:
Om man fingrar på husets höna, blir det då pulled pork?Alfredo skrev:
Samt, om man dricker en långburk fort så vlir den väl hävd?