M
FredrikR FredrikR skrev:
I din bil, i city? 🫣
Du tror inte han snodde grannens bil?🤔

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
En gång per år åker jag på Kungsgatan, Fleminggatan och Hornsgatan i Stockholm med mina dubbdäck, dels för att visa hur jävla vansinnigt det där dubbförbudspåfundet är och dels som en ritual av civil olydnad.

Det bästa var för några år sedan när Farbror Blå hade kört dit en släpvagn med skyltar mm på Kungsgatan, MED dubbdäck..

I övrigt undviker jag Stockholms stad på alla sätt om möjligt och hoppas att det byggs 200 slumpkraftverk på Södermalm. Det kan de gröna khmererna och balkongbiologerns ha dom jävlarna…

• Gilla
  • Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Buttplug?
Naturligtvis

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Är inte Arn en fiktiv litterär karaktär skriven av en viss KGB-agent som går lös?
Arn e Anka?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
En gång per år åker jag på Kungsgatan, Fleminggatan och Hornsgatan i Stockholm med mina dubbdäck
Men det är ju förbjudet! 😱😱😱 Inte ens i den här tråden får man skämta om vad som helst. 🤬🤬🤬 Tänk på barnen för guds skull! 😠😠😠

• Haha
Saelen och 2 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Men det är ju förbjudet! 😱😱😱 Inte ens i den här tråden får man skämta om vad som helst. 🤬🤬🤬 Tänk på barnen för guds skull! 😠😠😠
Av hävd vill jag slippa religion o moralpredikningar på forat😡 skärp dig Alfredo😈

• Wow
  • Haha
  • Ledsen
Saelen och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Av hävd
Är långburken hävd får du väl hämta en ny. Det trodde jag till och med deltagarna i denna tråd fattade...

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Är långburken hävd får du väl hämta en ny. Det trodde jag till och med deltagarna i denna tråd fattade...
Här fattas ingenting! Jag har allt jag behöver + lite till😉

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ring säljaren, borde kunna gå dom dolt fel.
Fick tag på säljaren men hen svarade att hen inte hade tid med sånna dumheter en fredagskväll. Vad menade hen?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Fick tag på säljaren men hen svarade att hen inte hade tid med sånna dumheter en fredagskväll. Vad menade hen?
Har du pratat med husets höna förstår jag att du får dumheter till svar. Hönorna är oftast upptagna med att laga kycklingtacos på fredagarna så de är inte så talföra... Be att få prata med husse ska du se att det går bättre.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Här fattas ingenting!
Har du presidentsmå händer?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har du pratat med husets höna förstår jag att du får dumheter till svar. Hönorna är oftast upptagna med att laga kycklingtacos på fredagarna så de är inte så talföra... Be att få prata med husse ska du se att det går bättre.
Om man fingrar på husets höna, blir det då pulled pork?

Samt, om man dricker en långburk fort så vlir den väl hävd?

• Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Om man fingrar på husets höna, blir det då pulled pork?

Samt, om man dricker en långburk fort så vlir den väl hävd?
Purken pulla, menar du nog.

• Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
Ska prova strax. Wish me luck!

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ska prova strax. Wish me luck!
Har du köpt en docka på Wish? Eller Temu?

• Haha
Saelen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.