A anis16 skrev:
Det är jobbigt att vänta!!!
Vänta?
Allt är jobbigt... Jag vill ha kul hemma, kul på jobbet och gärna kul när jag sover.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vill ha kul hemma, kul på jobbet och gärna kul när jag sover
Köp en falukorv!

FredrikR FredrikR skrev:
Really...? 😇
Blåsjobb får en ny innebörd

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Silly jag, hur kunde jag missa.. 🫣😍

något jag bara har hört om men i alla fall

FredrikR FredrikR skrev:
Vänta?
Allt är jobbigt... Jag vill ha kul hemma, kul på jobbet och gärna kul när jag sover.
Men det är inte kul att ha oskottad tomt… snart ringer jag mäklaren, säljaren eller Arn.

• Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Om du får blåsor är det inte bra

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Men det är inte kul att ha oskottad tomt… snart ringer jag mäklaren, säljaren eller Arn.
Ring säljaren, borde kunna gå dom dolt fel.

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
M
A anis16 skrev:
Eftersom trafikverket håller smhi ansvariga för dåliga prognoser så är det nog hos smhi du får klaga😏

• Gilla
Pin
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Eftersom trafikverket håller smhi ansvariga för dåliga prognoser så är det nog hos smhi du får klaga😏
Har du plugin hybrid, i city?
Skyll inte på SMHI pga dåliga val. ☝️

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
det funkar inte med pluggen i city. I förorten kanske där alla har partner. Kommun har inte upplåtit Mark för pluggen. Inte heller Jonas. Nu är det dyrt med ladd i city och då struntar man i pluggen och kör ändå. Varför så ingen nått innan? Nu är jag lurad, och jäntan min också. Allt är så dyrt här på Östermalm så vi har bara råd att köra med au-pairens mopedbil.

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Svär inte i kyrkan pojk😄 I min bil mullrar det. Har aldrig behövt bry mig om smhi😎

• Wow
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Är inte Arn en fiktiv litterär karaktär skriven av en viss KGB-agent som går lös?

• Haha
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
det funkar inte med pluggen i city. I förorten kanske där alla har partner. Kommun har inte upplåtit Mark för pluggen. Inte heller Jonas. Nu är det dyrt med ladd i city och då struntar man i pluggen och kör ändå. Varför så ingen nått innan? Nu är jag lurad, och jäntan min också. Allt är så dyrt här på Östermalm så vi har bara råd att köra med au-pairens mopedbil.
Buttplug?

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Buttplug?
I din bil, i city? 🫣

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.