TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
Dolt fel, förra ägaren eller förra frun!
Du pekar alltså på mig?
Hur skall jag trassla mig ur det?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
konmplimanger
Får man något pris när man hittar på nya ord?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
En helt annan fråga! Är det någon som vet hur man passerar pettskyddet? Det är visst det som är det kniviga i övningen. Jag är helt lost tyvärr? Man verkar behöva tre katter men jag har bara två. Kanske kan låna en, @FredrikR?
Det lättaste sättet är att göra trosor till trasor.

Har du provat stolborste?

• Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Behöver snabbt svar! Håller på att fixa middagen. Ska laga Asia Fusion för första gången. Vet någon om man bör skala lejonet innan man gravar det?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Behöver snabbt svar! Håller på att fixa middagen. Ska laga Asia Fusion för första gången. Vet någon om man bör skala lejonet innan man gravar det?
Nej nej, du vill ha lite crust.
Manen reagerar med salt och sockret.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nej nej, du vill ha lite crust.
Manen reagerar med salt och sockret.
Tack. Ungarna är skithungriga så jag hoppas det blir gott. Det ser i alla fall crustigt och lovande ut. Vad tror ni, verkar det klart?

En lejonhuvudgarnityr med skivor av rostbiff, brödskivor och marmelad arrangerade på en svart skärbräda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Börja med att begrava tänderna i svansen och se sen om du kan fortsätta.

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tack. Ungarna är skithungriga så jag hoppas det blir gott. Det ser i alla fall crustigt och lovande ut. Vad tror ni, verkar det klart?

[bild]
Bra val med vörtbröd till. 👌
Smakerna riktigt gifter sig.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Varning OT!

Visst är det lite kul att man märker på inläggsnivån att ett byggahusmail gått ut innan man själv faktiskt ser mailet...

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det ser i alla fall crustigt och lovande ut.
Fasen, jag kommer att ha mardrömmar om den där bilden. Ser katterna den lär jag inte vakna imorgon...

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Hej!
Jag vill böga billigt och undrar hur jag ska göra. Ska jag besöka Bögmax för bögmaterial? Eller hyra in utländska bögare?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:

[bild]
Sätter du i halsen rekommenderas Heineken manöver.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Varning OT!

Visst är det lite kul att man märker på inläggsnivån att ett byggahusmail gått ut innan man själv faktiskt ser mailet...
Jag är inte så sugen att betala 1500spänn för detta. ☝️

P Pin skrev:
Sätter du i halsen rekommenderas Heineken manöver.
Funkar Guinness- eller möjligen Killkenymanövern? Prippsmanövern är dock helt utesluten!

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hej!
Jag vill böga billigt och undrar hur jag ska göra. Ska jag besöka Bögmax för bögmaterial? Eller hyra in utländska bögare?
Jag ringer några "bekanta" som säkert gärna kommer, till dig, och bögar lite helt kostnadsfritt. Blir det bra? Ska de börja böga i källaren eller på vinden?

• Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.